کد خبر : 44
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 شهریور 1392 - 19:42
دسته‌بندی نشده
-

وحید شمسایی: fut5alحرکت فوق العاده ای در فضای رسانه است/ به دنبال حاشیه نباشید!

وحید شمسایی:  fut5alحرکت فوق العاده ای در فضای رسانه است/ به دنبال حاشیه نباشید!
آقاي گل جهان مي گويد راه اندازي پايگاه خبري فوتسال ایران كه تنها مختص فوتسال بوده در فضاي رسانه اي كار بزرگي است، به شرطي كه به متن فوتسال بپردازد نه حاشيه.

وحید شمسایی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران درباره راه اندازی fut5al گفت: این سایت فقط و فقط مختص فوتسال است و این می تواند کمک زیادی به این رشته کند. کسی دنبال نتایج، اتفاقات و مصاحبه ها باشد می تواند همه اش را در این سایت پیدا کند و این مزیت بسیار خوبی است. اما حرف من این است که این سایت باید ارتباطات بین فوتسالی ها را زیاد کند نه اینکه با ایجاد جار و جنجال آن را به حاشیه ببرد.

وی افزود: امیدورام ما حصل کار fut5al، پشتوانه سازی برای فوتسال و قوی کردن لیگ و تیم ملی باشد. معتقدم فوتسال از زمینه و شرایط عادی اش خیلی منحرف شده است. وقتی کمی به عقب بر گردیم می بینیم که هیاهوی فوتسال زیاد شده و اتفاقاتی که نباید می افتاده، رخ داده است. این ها می تواند با شفاف سازی و آموزش از طریق سایت شما برطرف شود.

شمسایی همچنین مطرح کرد: وقتی مصاحبه ای از من شمسایی یا X و Y گرفته می شود. فقط مختص فوتسال است. سایت “فوتسال ایران” هم فقط برای فوتسال است و می تواند حتی روزنامه ا را تغذیه کند و حرکت فوق العاده ای در فضای رسانه ای راه بیندازد. اما اینکه هر کسی ساز خودش را بزند، در پایان هیچ نتیجه ای نخواهیم گرفت.

سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز در پایان نیز ضمن بیان این مطلب که برنامه قوی برای تمیش دارد، به “فوتسال ایران” گفت: باشگاه برای ما همه کار کرده و ما هم باید سنگ تمام بگذاریم. به دنبال یک سری اهداف هستم که امیدوارم به آن ها برسم. به هر حال دبیری از جیب شخصی اش خرج کرده نباید کاری کنیم که متضرر شود.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.