کد خبر : 147
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 شهریور 1392 - 12:35
-

تمرین های پادگانی نظری و حسن زاده در روسیه+ عکس ها

تمرین های پادگانی نظری و حسن زاده در روسیه+ عکس ها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مصطفی نظری و اصغر حسن زاده از ابتدا در تمرین های نوریل نیکل روسیه شرکت کردند و با این تیم به اردوی بدنسازی در مونتنگرو رفتند. کادر فنی نوریل تمرین های بسیار پر فشاری را برای بازیکنان تیمش در نظر گرفته بود تا آن ها را آماده یک فصل

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مصطفی نظری و اصغر حسن زاده از ابتدا در تمرین های نوریل نیکل روسیه شرکت کردند و با این تیم به اردوی بدنسازی در مونتنگرو رفتند. کادر فنی نوریل تمرین های بسیار پر فشاری را برای بازیکنان تیمش در نظر گرفته بود تا آن ها را آماده یک فصل فشرده و سخت کند.

بازیکنان نوریل در این تمرین ها به سبک نیروی های نظامی در چند ساعت متوالی در دشت ها و تپه های مونتنگرو به دویدن پرداختند.

 

لیگ روسیه به پرفشار ترین لیگ دنیا شناخته شده است و هر تیم طی فصل بیش از ۷۰ بازی انجام می دهد. هر تیم در دور رفت، دو بازی و در دور برگشت یک بازی با تیم مقابل اش انجام می دهد. زمان نیمه ها هم بر خلاف تایم معمول دنیا که باید بیست دقیقه باشد، ۲۵ دقیقه است.

 

نکته جالب در این میان اینکه از بین سه بازیکن ایرانی نوریل، تنها نظری و حسن زاده این تمرین ها را پشت سر گذاشته اند و حسین طیبی به دلیل حضور در جام باشگاه های آسیا با گیتی پسند، دیر به نوریل ملحق شد و دوران بدنسازی را از دست داد.

[0001282][1][0001270][1]اصغر حسن زاده

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حمید رضا پنجشنبه , ۲۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۳

از مصطفی نظری بیشتر مطلب بنویسید.
تکه تو جهان ۱۲.