کد خبر : 201
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 شهریور 1392 - 23:32
دسته‌بندی نشده
-

محمد طاهری: fut5al را هر روز چک خواهم کرد / جای خالی اش حس می شد

محمد طاهری: fut5al را هر روز چک خواهم کرد / جای خالی اش حس می شد
ملي پوش با سابقه فوتسال از راه اندازي پایگاه خبری فوتسال ایران ابراز خوشحالی کرد و گفت كه در نظر دارد هر روز اين سايت را نگاه كند.

محمد طاهری در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، درباره راه ا ندازی  این پایگاه خبری  گفت: به اعتقادم وجود چنین سایتی در فضای فعلی فوتسال نیاز بود و جای خالی اش را حس می کردیم. فوتسال باید بیشتر در دید قرار بگیرد و امیدوارم راه اندازی این سایت استارتی برای توجه بیشتر به فوتسال باشد.

ملی پوش فوتسال که در سال ۲۰۱۰ عنوان بهترین بازیکن آسیا را کسب کرد همچنین با بیان اینکه هر روز سایت fut5al  را نگاه خواهد کرد افزود: تیم هایی که در فوتسال سرمایه گذاری می کنند نیاز دارند که به آن ها توجه شود و قطعا انتشار اخبارشان می تواند انگیزشان را افزایش دهد. همچنین انتشار صحبت های کارشناسی و آنالیز مسابقات می تواند به افزایش دانش فوتسال مردم کمک کند.

وی ادامه داد: مردم باید بازیکنان جوان و استعدا های فوتسال را بشناسند و fut5al این کار را به خوبی می تواند انجام دهد. یکی از وی‍ژگی های اصلی این سایت نیز استفاده از خبرنگاران اختصاصی فوتسال است که در بطن کار حضور دارند و مشکلات اصلی این رشته را به خوبی می شناسند.

محمد طاهری در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم سایتی که راه اندازی شده بتواند فوتسال به خوبی به مردم بشناساند و همانطور که گفتم خودم هم هر روز آن را چک می کنم. همچنین آرزوی موفقیت برای تمام دست اندرکاران fut5al دارم و امیدوارم در راهی که هستند با قدرت پیش بروند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.