کد خبر : 196
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 شهریور 1392 - 18:54
دسته‌بندی نشده
-

گیتی پسند می برد، لک و کشاورز فحش می خورند!

گیتی پسند می برد، لک و کشاورز فحش می خورند!
گیتی پسند باز هم در خانه برد اما سرمربی و کاپیتان این تیم بار دیگر مورد کم لطفی تماشاگران قرار گرفتند تا شرایط برای این دو در اصفهان دشوار تر شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،گیتی پسند در شرایطی بار دیگر در اصفهان به پیروزی رسید که باز هم سرمربی و کاپیتان این تیم از سوی تماشاگران اصفهانی مورد کم لطفی قرار گرفتند.

هر چند برخلاف پیروزی اول اصفهانی ها، این تیم در دومین بازی خود در سالن پیروزی به زحمت از سد شاگردان علی صانعی گذشت با این حال نکته قابل تامل این بازی فحاشی دوباره تماشاگران به رضا لک و محمدکشاورز و حمایت از علی افضل بود.

اصفهانی ها که از روز اول خبر حضور لک در گیتی پسند علیه این مربی موضع گرفته بودند با شروع بازی ها نارضایتی خود از حضور یک مربی غیر بومی را با شعار های حمایتی از علی افضل سرمربی سابق این تیم و علیه رضا لک آغاز کرده اند حتی اگر گیتی پسند پیروزی بازی باشد.

در این میان کشاورز کاپیتان تیم هم که متهم به آوردن لک به اصفهان است از شعارهای تماشاگران در امان نمانده است. این درحالی است که لک و کشاورز در مصاحبه های اخیر خود از عدم حمایت لازم مدیریت باشگاه در مورد حواشی ایجاد شده برای آنها گلایه داشتند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

جواد یکشنبه , ۳۱ شهریور ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۸

گیتی پسند و بازیکناش از نظر من هنوزم بوی گند تبانی میدن