کد خبر : 280
تاریخ انتشار : شنبه 30 شهریور 1392 - 13:01
-

اسماعیل عباسیان به فرش آرای مشهد پیوست

اسماعیل عباسیان به فرش آرای مشهد پیوست

به گزارش “پایگاه خبری فوتسال ایران” سنگربان ایرانی تیم فوتسال چونبوری تایلند، فاتح عنوان قهرمانی جام باشگاههای آسیا پس از توافق با مسئولان باشگاه فرش آرا، قرارداد خود را با این تیم مشهدی امضاء کرد. شنیده ها حاکی است علیرغم مخالفت هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال با لغو ممنوعیت بازی لژیونرها تا نیم فصل اول،

به گزارش “پایگاه خبری فوتسال ایران” سنگربان ایرانی تیم فوتسال چونبوری تایلند، فاتح عنوان قهرمانی جام باشگاههای آسیا پس از توافق با مسئولان باشگاه فرش آرا، قرارداد خود را با این تیم مشهدی امضاء کرد.

شنیده ها حاکی است علیرغم مخالفت هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال با لغو ممنوعیت بازی لژیونرها تا نیم فصل اول، سید رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال شخصا وارد عمل شده و به دلیل تناقض تصمیم گیری برخی از مسئولان هیات رئیسه در رابطه با مجتبی نصیری نیا، خود مجوز بازی این بازیکن جوان ایرانی را صادر کرده است.

نکته جالب اینکه یکی دیگر از بازیکنان گیتی پسند اصفهان در لیگ قهرمانان آسیا که جزو لیست این تیم در ژاپن بوده است هم اکنون در زمزم اصفهان مشغول بازی است که این موضوع تصمیم سید رضا افتخاری در خصوص اسماعیل عباسیان را عادلانه تر نشان می دهد.

بنا به گفته مجید مرتضایی سرمربی فرش آرا این دروازه بان طی هفته های آینده با رسیدن به هماهنگی با سایر بازیکنان تیم درون دروازه مشهدی ها خواهد ایستاد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.