کد خبر : 306
تاریخ انتشار : شنبه 30 شهریور 1392 - 23:20
-

میثاق با وجود ۳گل برتری مقابل زمزم ۵نفره بازی کرد!

میثاق با وجود ۳گل برتری مقابل زمزم ۵نفره بازی کرد!
تیم فوتسال میثاق در اتفاقی نادر در لیگ92 و در بازی با تیم زمزم اصفهان، در شرایطی که 3گل از حریفش جلو بود، دست به بازی 5نفره زد.

به گزارش “پایگاه خبری فوتسال ایران” در شرایطی که منتقدان باشگاه گیتی پسند اعتقاد دارند به میدان فرستادن امتیاز گیتی پسند نوین با نام زمزم آن هم با بازیکنانی بدون تیم مانده از اصفهان به همراه هیات مدیره سوری ای متشکل از خود گیتی پسندی ها بازی با آبروی فوتسال اصفهان است، روز گذشته بار دیگر زمزم اصفهان باعث ناراحتی هواداران فوتسال دوست این شهر شد.

تیم زمزم در شرایطی که تاکنون امتیازی در جدول لیگ برتر بدست نیاورده میهمان تیم نه چندان مدعی میثاق تهران بود و شش بار دروازه اش گشوده شد تا فوتسال تنها نماینده بومی اصفهانی ها در لیگ برتر تحقیر شود. محمود خوراکچی سرمربی میثاقی ها پس از اینکه تیمش با نتیجه ۵ بر ۲ از زمزمی ها پیش افتاد با برآورد قدرت نه چندان بالای زمزمی ها، تصمیم به اجرای سیستم ۵نفره گرفت و با وجود برتری ۳گل باعث شگفتی لیگ شد.

میثاقی ها در روزی که ظهیر کامیاب باتجربه خود را هم در اختیار داشتند و از وجود مجتبی حسن نژاد با انگیزه نیز بهره می بردند ۶دقیقه پایانی بازی را به چشم یک حریف تمرینی به زمزم اصفهان نگاه کرده و بدون ترس از کف دادن نتیجه به بازی ۵نفره برای بالا بردن گل آوراژ خود در لیگ پرداختند.

این اتفاق در حالی رخ داد که گفته می شود مسئولان گیتی پسند با به میدان فرستادن بازیکنان بومی اصفهان در غالب زمزم می خواهند نتایج این تیم را عاقبت بومی گرایی نشان دهند و از زیر فشارهای عدم استفاده از نفرات بومی شهر خود فرار کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.