کد خبر : 370
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 مهر 1392 - 14:19
-

وضعیت نا مناسب گیتی پسند برای بازی جمعه!

وضعیت نا مناسب گیتی پسند برای بازی جمعه!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تعدادی از بازیکنان ملی پوش تیم گیتی پسند اصفهان به دلیل مصدومیت برای بازی هفته چهارم مقابل شهرداری تبریز نمی رسند. محمد حسین عراقی زاده در گفت و گو با fut5al در این باره توضیح داد: بعید می دانم طاها مرتضوی و محمد طاهری به بازی این هفته برسند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تعدادی از بازیکنان ملی پوش تیم گیتی پسند اصفهان به دلیل مصدومیت برای بازی هفته چهارم مقابل شهرداری تبریز نمی رسند.

محمد حسین عراقی زاده در گفت و گو با fut5al در این باره توضیح داد: بعید می دانم طاها مرتضوی و محمد طاهری به بازی این هفته برسند. احمد اسماعیل پور هم نتوانسته با ما تمرین کند و وضعیت مشخصی ندارد. همچنین پزشکان در حال بررسی وضعیت محمد کشاورز هستند و احتمال دارد که ما مقابل شهرداری تبریز کاپیتانمان را هم در اختیار نداشته باشیم. در مجموع باید بگویم وضعیتمان داغان است!

به گزارش  fut5al، مهدی جاوید در جام باشگاه های آسیا در همان بازی اول با شکستگی انگشت پا روبرو شد و در نتیجه نتوانست گیتی پسند را در لیگ برتر همراهی کند. طاها مرتضوی نیز در بازی با تاسیسات دریایی تهران با مصدومیت از ناحیه همسترینگ پا مواجه شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.