کد خبر : 422
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 مهر 1392 - 18:20
دسته‌بندی نشده
-

خوراکچی: زودتر از این ها نیاز به پایگاه خبری مستقل فوتسال داشتیم/ FUT5AL جزو پرطرفدار ها خواهد بود

خوراکچی: زودتر از این ها نیاز به پایگاه خبری مستقل فوتسال داشتیم/ FUT5AL جزو پرطرفدار ها خواهد بود
سرمربي با سابقه فوتسال مي گويد پايگاه خبري فوتسال ايران بايد زودتر از اين ها شروع به كار مي كرد اما اكنون هم كه آمده، طرفداران زيادي پيدا خواهد كرد.

محمود خوراکچی در گفت و گوی اختصاصی با پایگاه خبری فوتسال ایران، درباره راه اندازی این پایگاه خبری مطرح کرد: ما زود تر از این ها نیاز به یک سایت مستقل برای فوتسال داشتیم و از آمدن این پایگاه خبری خوشحال شدیم. حالا می توانیم از طریق fut5al حرف هایمان را به گوش مردم و مسئولان فوتسال و ورزش برسانیم.

 

وی ادامه داد: پایگاه خبری فوتسال ایران نیاز به حمایت دارد تا با انگیزه به کارش ادامه دهد. این حمایت و ایجاد انگیزه دست من مربی، بازیکن و مسئولان است تا این پایگاه خبری رفته رفته به مرحله پختگی برسد. من به نوبه خودم از دست اند کاران  fut5al تشکر می کنم و می دانم که هواداران پر شمار فوتسال استقبال خوبی از شما خواهند کرد. فوتسال دوستان زیادی در ایران هستند. باور کنید وقتی برای بازی های تیمم به شهرستان ها می رویم یک ساعت قبل بازی درب ورزشگاه را می بندند.  فکر می کنم با وجود علاقه مردم به این رشته، fut5al هم جزو سایت های پرطرفدار ورزشی شود.

 

مربی با سابقه فوتسال ایران همچنین درباره پیشنهاد هایش به پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: امیدوارم FUT5AL به نحو احسن به مسائل اصلی فوتسال بپردازد نه اینکه منافع شخصی برخی ها را دنبال کند. این پایگاه خبری باید واقعیت ها را منعکس کند تا خروجی اش را در فوتسال ایران ببینیم. خدا نکند یک وقت به دنبال “منیت” برویم و ای کاش همیشه به دنبال “ما” باشیم.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.