کد خبر : 432
تاریخ انتشار : جمعه 5 مهر 1392 - 12:18
دسته‌بندی نشده
-

تیم ملی بازنده بازی عجیب اصفهانی ها/ تنها چهار روز تمرین، هدیه گیتی پسند به فوتسال ایران!

تیم ملی بازنده بازی عجیب اصفهانی ها/ تنها چهار روز تمرین، هدیه گیتی پسند به فوتسال ایران!
تعداد روزهاي تمرين تيم ملي فوتسال ايران براي حضور در گرند پريكس برزيل با فشار باشگاه گيتي پسند به دو روز در هفته كاهش يافت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تمرین تیم ملی فوتسال برای حضور در جام جهانی کوچک برزیل از دو هفته پیش آغاز شده و طبق برنامه اعلامی خسوس بازیکنان باید سه روز شنبه، یک شنبه و دو شنبه را در خدمت تیم ملی باشند.

 

اما باشگاه گیتی پسند اصفهان در این میان به غیبت بازیکنانش اعتراض زیادی داشت تا جایی که حتی بازیکنانش را به مدت یک هفته از رفتن به تمرین تیم ملی منع کرد.

کمیته فوتسال نیز به دنبال این اتفاق نامه ای را به باشگاه گیتی پسند مبنی بر مخالفت با غیبت بازیکنان گیتی پسند در تیم ملی ارسال کرد تا نشان دهد اقتدارش را در مواقع بحرانی حفظ می کند.

اما شنیده شده کمیته فوتسال چندان هم در قبال سیاست غیر ملی باشگاه اصفهانی ایستادگی نکرده و به کاهش روزهای تمرین راضی شده است.

 

به این ترتیب خسوس کاندلاس از فردا(شنبه) در حالی برای جام جهانی کوچک استارت می زند که تا زمان اعزام تیم ملی به برزیل تنها فرصت برگزاری چهار جلسه تمرین را خواهد داشت.

 

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ملی پوشان فوتسال ایران جهت حضور در گرند پریکس برزیل تنها در روزهای شنبه و یک شنبه دو هفته آینده تمرین برگزار خواهد کرد.

 

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.