کد خبر : 434
تاریخ انتشار : جمعه 5 مهر 1392 - 12:56
دسته‌بندی نشده
-

لیست تیم ملی هنوز بسته نشده/ احتمال دعوت نظری و جاوید

لیست تیم ملی هنوز بسته نشده/ احتمال دعوت نظری و جاوید
مربي تيم ملي فوتسال ايران مي گويد مصطفي نظري و مهدي جاويد در صورت برطرف شدن مصدوميتشان مي توانند در تيم ملي بازي كنند.

محمد هاشم زاده در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران، درباره برنامه های تیم ملی برای حضور در گرند پریکس برزیل توضیح داد: ما از فردا با ۱۶ بازیکن تمرین را به مدت دو روز برگزار می کنیم. به هر حال باشگاه گیتی پسند هم راضی شده بازیکنانش را به تیم ملی بدهد و تمرین ها هم به دو روز کاهش یابد. ما باید تعامل بین تیم ملی و باشگاه ها را حفظ کنیم. گیتی پسند هم تعداد بازیکنان ملی پوشش زیاد است و از این بابت متضرر می شود. ولی شرایط ما هم بسیار سخت شده و تنها می توانیم چهار جلسه تا گرند پریکس در ایران تمرین کنیم.

 

وی ادامه داد:هنوز لیست نهایی را اعلام نکرده ایم و از کمیته فوتسال اجازه گرفتیم تا این لیست را چند روز مانده به اعزام مسابقات اعلام کنیم. ما در مرحله اول برای ۲۵ بازیکن ویزا گرفتیم و ممکن است تعدادی از آن هایی که تا امروز در تمرین تیم ملی نبودند به ما اضافه شوند. به عنوان مثال مهدی جاوید در فهرست ۲۵ نفره ما بود اما مصدوم شد. با این حال اگر به شرایط ایده آل برسد، به تیم ملی ملحق خواهد شد.

 

مربی تیم ملی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا خط خوردن مصطفی نظری به دلیل مصدومیت صحت دارد، به fut5al گفت: به هیچ وجه این طور نیست. هیچ گاه نمی توان در فاصله بیست روز مانده به مسابقات، لیست نهایی را اعلام کرد. به هر حال مصطفی نظری هم جزو سرمایه های فوتسال ایران محسوب می شود و اگر مصدومیت اش تا دو هفته آینده برطرف شودف قطعا با ما به برزیل خواهد آمد. ما منافع خود نظری را هم در نظر گرفته ایم و نمی خواهیم خدایی نکرده با حضور در گرند پریکس مصدومیت اش تشدید شود. با این وجود خسوس با پزشک نوریل صحبت کرده و اگر نظری خودش را برساند می تواند در جام جهانی کوچک بازی کند.

به گزارش fut5al، اسماعیل عباسیان، سپهر محمدی، فرهاد توکلی، محمد کشاورز، میثم خیام، علی کیایی، محمد طاهری، احمد اسماعیل پور، مجتبی حسن نژاد، مهران عالیقدر، مجتبی مریدی، مسعود دانشور، وحید شفیعی، علیرضا وفایی، قدرت بهادری، مجتبی نصیرنیا، ۱۶ بازیکنی هستند که به گفته محمد هاشم زاده از فردا(شنبه) در تمرین تیم ملی حاضر خواهند شد.

 

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.