کد خبر : 475
تاریخ انتشار : شنبه 6 مهر 1392 - 17:30
-

بازیکنان گیتی پسند از حضور در تیم ملی محروم شدند

بازیکنان گیتی پسند از حضور در تیم ملی محروم شدند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، رضا افتخاری-رییس کمیته فوتسال گفت: امروز ساعت ۱۴ جلسه‌ای با حضور خسوس-سرمربی تیم ملی و دستیارانش در کمپ تیم‌های ملی برگزار کردیم و اقداماتی که تاکنون جهت دعوت بازیکنان ملی پوش باشگاه گیتی پسند صورت گرفته را بررسی کردیم. وی ادامه داد:

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، رضا افتخاری-رییس کمیته فوتسال گفت: امروز ساعت ۱۴ جلسه‌ای با حضور خسوس-سرمربی تیم ملی و دستیارانش در کمپ تیم‌های ملی برگزار کردیم و اقداماتی که تاکنون جهت دعوت بازیکنان ملی پوش باشگاه گیتی پسند صورت گرفته را بررسی کردیم.

وی ادامه داد: کمیته فوتسال به دلیل حضور گیتی‌پسند در جام باشگاه‌های آسیا با این باشگاه کمال همکاری را داشت که از جمله این اقدامات می‌توان به تعویق در برگزاری مسابقات لیگ، امکان مشاوره‌گیری از سرمربی تیم ملی و استفاده از یک بازیکن باشگاه دیگر اشاره کرد، اما متاسفانه با وجود تمامی حسن نیت‌ها، این باشگاه از در اختیار قراردادن محمد کشاورز، محمد طاهری، سپهر محمدی و احمد اسماعیل پور به کادر تیم ملی خودداری کرد. خسوس پس از بررسی‌های انجام شده اعلام کرد که بازیکنان ملی پوش گیتی پسند اجازه حضور در تیم ملی را نخواهند داشت. ما نیز تخلف انجام شده توسط گیتی پسند را به کمیته انضباطی ارسال می کنیم تا تصمیمات لازم توسط این کمیته گرفته شود.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.