کد خبر : 460
تاریخ انتشار : شنبه 6 مهر 1392 - 10:16
-

گیتی پسند باز هم بازیکنانش را به تیم ملی نداد/ افتخاری: جلسه ام با خسوس همه چیز را مشخص می کند

گیتی پسند باز هم بازیکنانش را به تیم ملی نداد/ افتخاری: جلسه ام با خسوس همه چیز را مشخص می کند
باشگاه گیتی پسند علی رغم مخالفت شدید کمیته فوتسال، از دادن بازیکنانش به تیم ملی امتناع کرد و افتخاری و خسوس در جلسه عصر امروز در این باره تصمیم های لازم را اتخاذ خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، باشگاه گیتی پسند اصفهان که از چند ملی پوش شاخص از جمله محمد کشاورز، محمد طاهری، احمد اسماعیل پور و سپهر محمدی بهره می برد از هفته گذشته اجازه حضور این بازیکنان را در تمرین تیم ملی نداده و هر چند با مخالفت کمیته فوتسال رو به رو شد اما مصر به ادامه این کارش است.

 

حتی کمیته فوتسال هفته گذشته در نامه ای مخالفت خود را اعلام کرد اما امروز شنیده شده که بازیکنان ملی پوش گیتی پسند در اصفهان به سر می برند و با دستور باشگاه حق حضور در تمرین تیم ملی را ندارند.

 

در همین رابطه امروز(شنبه)، رضا افتخاری جلسه ای را با خسوس کاندلاس برگزار می کند تا درباره آینده تیم ملی،‌اضافه شدن بازیکنان جدید و محرومیت باشگاه گیتی پسند تصمیم گیری کنند.

 

 سید رضا افتخاری با تائید خبر فوق به fut5al گفت: باید ببینم نظر خسوس چیست. ما به گیتی پسند نامه زده بودیم اما نمی دانم چرا توجه نکردند. در جلسه ساعت دو امروز همه چیز را مشخص می کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.