کد خبر : 533
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 مهر 1392 - 15:10
-

احتمال دعوت شمسایی به تیم ملی

احتمال دعوت شمسایی به تیم ملی
امروز در بین مربیان تیم ملی این بحث مطرح شده بود که وحید شمسایی به تیم ملی دعوت شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، نبود بازیکنانی چون محمد کشاورز و محمد طاهری در گرندپریکس برزیل که از مهره های با تجربه تیم ملی به حساب می آیند باعث شده تا خسوس در تکاپوی بالا بردن بار تجربی تیم ملی باشد. با محرومیت بازیکنان گیتی پسند از همراه تیم ملی، هرچند افتخاری و خسوس اعلام کردند که با بازیکنانی جوان در برزیل شرکت می کنند اما خوب می دانند که برای صعود از گروهی که در آن تیم هایی چون برزیل،آرژانتین و ژاپن قرار دارند نیاز به بازیکنان با تجربه است.

 

خسوس در گام اول از دو بازیکن دبیری یعنی اصغری مقدم و فخیم دعوت کرده تا در اردوی بعدی تیم ملی شرکت کنند که شانس اصغری مقدم برای همراهی تیم ملی زیاد است و رایزنی ها در این باره شروع شده است.در این میان یکی از نزدیکان به تیم ملی از احتمال دعوت وحید شمسایی به تیم ملی خبر داد.

 

این فرد به fut5alگفت:یکی از مواردی که در این برهه مطرح شده دعوت شمسایی به تیم ملی است چون او بازیکن باتجربه ایست و در این شرایط می تواند به تیم ملی کمک کند.خود وحید هم در یکی از بازیها که خسوس در تبریز بود اعلام آمادگی کرد تا هر کمکی به این مربی اسپانیایی و تیم ملی بکند اما هنوز مربیان تیم ملی روی این قضیه به قطعیت نرسیده اند و از سوی دیگر نگران این هستند که شاید شمسایی پیشنهاد حضور در تیم ملی را رد کند. ازسوی دیگر اگر شمسایی به تیم ملی دعوت شود و برزیلی ها با افزودن بازیکن جدید به تیم ملی مخالفت کنند وجهه این بازیکن زیر سوال می رود.

درهر صورت باید منتظر ماند و دید در آینده چه اتفاقاتی در تیم ملی رخ خواهد داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.