کد خبر : 503
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 مهر 1392 - 9:04
-

وحید شمسایی: برای جنگ به اصفهان نمی رویم / با تیم ملی بازی داریم نه گیتی پسند!

وحید شمسایی: برای جنگ به اصفهان نمی رویم / با تیم ملی بازی داریم نه گیتی پسند!
سرمربی-بازیکن دبیری تبریز در آستانه بازی حساس با گیتی پسند، جواب لک را داد، برای اصفهانی ها کری خواند والبته گفت برای جنگ و دعوا به اصفهان نمی روند!

وحید شمسایی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران، در پاسخ به اظهار نظر جنجالی رضا لک درباره رفاقت داور بازی گیتی پسند – هلال احمر با او و سوت زدن این داور به ضرر تیم اصفهانی، اظهار کرد: من در این باره فقط می خواهم این را بگویم که خدایی آن بالاست و به همه چیز اشراف دارد. از خدا می خواهم هر کس تهمت می زند، سزای کارش را در همین دنیا ببیند.

 

وی درباره بازی این هفته تیمش با گیتی پسند و حاشیه هایی که پیش از دیدار با اظهارات لک و ماجرای های عجیب دو باشگاه در فصل نقل و انتقالات به وجود آمده گفت: گذشته ها گذشته و ما برای جنگ و دعوا به اصفهان نمی رویم. ما تعدادی بازیکن را می خواستیم و دست روی دو، سه نفر گذاشتیم که نشد و آن ها به گیتی پسند رفتند. به هر حال دنیای حرفه ای گری است و ایرادی هم ندارد. همچنین باشگاه گیتی پسند، باشگاهی بزرگ و بسیار خوب است. ما ملی پوش نداریم اما هر کدام از بازیکنانم از نظرم یک ملی پوشند.

 

سرمربی دبیری تبریز ادامه داد: بازی با گیتی پسند هم جزئی از لیگ محسوب می شود که هم رفت دارد و هم برگشت. ما در این بازی به مصاف تیم ملی ایران می رویم نه گیتی پسند اصفهان! تک تک بازیکنان این تیم بهترین های ایران و آسیا هستند. در کنارش، مدیر بسیار قوی مثل علی طاهری حضور دارد و از تماشاگران فهیمی هم برخوردار است. ما با تیمی بازی داریم که به فوتسال ایران اعتبار داد. اما ما هم تیمی هستیم که برای موفقیت تلاش می کند و هر چند بازی سختی در پیش داریم ولی به فکر سه امتیازیم. گیتی پسندی ها هم مطمئن باشند که حریف دست و پا بسته ای برایشان نخواهیم بود. آن ها بدانند که بازی سختی در پیش دارند. این را هم بگویم که ما بیرون زمین کاملا رفیقیم ولی داخل زمین رقیب سرسختی برای هم محسوب می شویم.

 

 

آقای گل فوتسال جهان همچنین درباره صدرنشینی تیمش در لیگ برتر به fut5al گفت: ما یک گروه خوب با هماهنگی بالاییم و در این گروه بزرگانی مثل امیر شمسایی، شهاب سفال منش و حمید مشیری حضور دارند. در کنار ما نیز افشین دبیری با تمام وجود تلاش می کند. مطمئن باشید اگر امتیازی جمع شده، با زحمت تک تک گروه بوده است.

 

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

جواد سه شنبه , ۹ مهر ۱۳۹۲ - ۶:۵۳

انشالله گیتی پسند را در خانه اش میبرین هر تیمی با گیتی خانوم بازی کنه من طرفدارشم