کد خبر : 583
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 مهر 1392 - 14:37
-

آغاز هفته پنجم لیگ برتر از فردا/فینال نیم فصل در زمین بی طرف!

آغاز  هفته پنجم لیگ برتر از فردا/فینال نیم فصل در زمین بی طرف!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مهمترین بازی هفته پنجم به نوعی مهم ترین بازی نیم فصل اول لیگ برتر به شمار می رود که در آن تیم های گیتی پسند اصفهان و دبیری تبریز که مدعیان اصلی قهرمانی اند باید در اصفهان به مصاف هم بروند . ورزشگاه پیروزی اصفهان در این بازی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مهمترین بازی هفته پنجم به نوعی مهم ترین بازی نیم فصل اول لیگ برتر به شمار می رود که در آن تیم های گیتی پسند اصفهان و دبیری تبریز که مدعیان اصلی قهرمانی اند باید در اصفهان به مصاف هم بروند . ورزشگاه پیروزی اصفهان در این بازی دیگر زمین امید تیم گیتی پسند نیست . دو میزبانی قبلی این تیم با حواشی بسیاری همراه بوده که ادامه احتمالی این چند دستگی در میان تماشاگران کار را برای رضا لک و لشگر ملی پوشانش سخت  می کند. از طرفی تماشاگران اصفهانی از حضور شمسایی و بازیکنانی مانند اصغری مقدم و فخیم در شهرشان خاطرات خوشی دارند و به احتمال فراوان هواداران ستاره فوتسال ایران در این بازی حساس هم او را تنها نخواهند گذاشت.

اما جدا از هواداران و حواشی میزبانی، تعداد بسیار زیاد غایبان گیتی پسند نیز قابل ذکر است. مدافع عنوان قهرمانی که توسط کادر فنی جدید بازیکنان سرشناسی را به خدمت گرفته است آنچنان هم اوضاع نفری مناسبی ندارد. هم چنین جنجال های بوجود آمده به دلیل عدم همکاری باشگاه اصفهانی با تیم ملی ، این تیم مدعی را به صدرنشین اخبار هفته مبدل کرده است. اما در طرف مقابل شاگردان شمسایی با گذشت چهار هفته از لیگ، رفته رفته در مسابقات جا افتاده و هماهنگ تر شده اند و به نظر می رسد روز سختی برای تیم میزبان رقم بزنند.

میثاق تهران – تاسیسات دریایی تهران

در دیگر بازی های همزمان و از ساعت ۱۶:۳۰ تیم های تاسیسات دریایی و میثاق دربی تهران را برگزار می کنند که شاگردان خوراکچی با توجه به میزبانی و عملکرد کم نوسان هفته های گذشته، روی کاغذ از شانس بیشتری برخوردارند.

ماهان تندیس قم- هلال احمر تبریز

در قم تیم ماهان تندیس که کلکسیونی از تغییرات را در همین مدت کوتاه لیگ برتر در خود دیده و هنوز هم نفر اول نیمکت خود را نمیشناسد باید به مصاف هلال احمری برود که در هفته های گذشته با نتایج خوب خود همه کارشناسان را غافلگیر کرده است.

راه ساری – حفاری اهواز

ورزشگاه سید رسول حسینی ساری دیگر میزبان این هفته از مسابقات است که در آن تیم راه ساری باید در یک بازی سخت به مصاف تیم یکدست حفاری برود و به نظر می رسد در صورت کسب دومین شکست متوالی در این فصل حمایت هواداران این تیم نیز اندک اندک به ناامیدی تبدیل شود. قلعه عقاب ها که روزی کسب امتیاز در آن آرزوی تیم های مختلف بود از ۹ ماه پیش رنگ برد به خود ندیده است.

منصوری قرچک – زمزم اصفهان

منصوری قرچک بعد از دو هفته بازی در شهرهای مختلف و کسب دو تساوی بار دیگر تحت حمایت هوادارانش باید به مصاف زمزم برود و با توجه به قدرت این تیم، به نظر نمی رسد کار سختی مقابل زمزم داشته باشد.

پتروشیمی ماهشهر – شهرداری تبریز

در دیگر بازی این هفته ماهشهری ها بار دیگر میزبان یک تیم تبریزی هستند و نیک می دانند با ادامه روند شکستهای متوالی در اینده ای نزدیک حسرت میزبانی و بازی در لیگ برتر را خواهند خورد.

فرش آرامشهد-شهرداری ساوه

اما در آخرین دیدار و در ساعت ۱۸:۳۰ در مشهد تیم های فرش آرا و شهرداری ساوه که هر دو تا به اینجای کار موفق به کسب پنج امتیاز شده اند، باید به مصاف هم بروند. سید مهدی ابطحی که در فصل جدید با بازیکنان جوان  و کم نام و نشان پای به مسابقات گذاشته در این بازی سه بازیکن اصلی خود را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و کار سختی مقابل هواداران ورزشگاه بهشتی و تیم پر مهره فرش آرا دارد.

برنامه کامل مسابقات هفته پنجم:

پنجشنبه ۱۱/۷/۹۲  ساعت ۱۶:۳۰

گیتی پسند اصفهان –  دبیری تبریز

پتروشیمی ماهشهر – شهرداری تبریز

شهید منصوری – زمزم اصفهان

راه ساری – ملی و حفاری ایران

ماهان تندیس – هلال احمر

میثاق تهران – تاسیسات دریایی

ساعت ۱۸:۳۰

فرش آرا – شهرداری ساوه

انتهای خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.