کد خبر : 715
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 مهر 1392 - 14:57
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای دبیری: دیدار با ماهان به واسطه شمس یک بازی دوستانه است! بسته هستند
-

دبیری: دیدار با ماهان به واسطه شمس یک بازی دوستانه است!

دبیری: دیدار با ماهان به واسطه شمس یک بازی دوستانه است!
افشین دبیری گفت: شمس پرافتخارترین مربی ایران است که حضورش برای قمی ها غنمیتی است. ایشان برای باشگاه دبیری قابل احترام بوده و به همین خاطر هم بازی ما با تیم ایشان دوستانه خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز در گفتگو با “پایگاه خبری فوتسال ایران” با بیان مطلب فوق اظهار داشت: تندیس قم از تیم هایی است که فوتسال را خوب ارائه می دهد و با حضور شمس مسائل فنی شان قطعا بهتر شده است. شاید از لحاظ ظاهری قمی ها بازیکن شاخصی نداشته باشند اما جوان و باانگیزه هستند. با این حال نسبت به فصل گذشته عدم حضور اصغر حسن زاده ای که نقش آفرین بوده، مقداری آنها را ضعیف کرده است.

وی به تساوی هفته گذشته تیمش برابر گیتی پسند اشاره کرده و افزود: آن بازی شرایط خاصی داشت که دو تیم از انگیزه بسیار بالایی بهره می بردند اما دبیری تبریز به خودباوری رسیده و جوری برابر گیتی پسند در اصفهان بازی کرد که انگار داخل خانه به میدان رفته است.

افشین دبیری با بیان اینکه سه امتیاز مقابل گیتی پسند حق تیمش بوده تاکید کرد: موقعیت های بیشمار گلزنی با بدشانسی به هدر رفت اما مهم این بود که تیم با برنامه و از لحاظ فنی خوب بود و توانست برابر تیم پرمهره ای چون گیتی پسند به نحو احسنت سوار کار شود. از این خوشحالیم که تمام تلاش لازم از سوی کادر مدیریتی و فنی بدون حاشیه در حال انجام است و تیم به این باور رسیده که می تواند بهترین نتیجه را بگیرد. ما با توجه به اینکه بازیکنان تمام انرژی خود را برای موفقیت گذاشته اند هم از هیچ چیز برایشان دریغ نداریم و تمام قول ها سر موعد زمانی انجام می شود.

وی صحبت از قهرمانی را زود دانسته و خاطرنشان کرد: تیم های دیگر لیگ بیکار ننشسته اند و می بینید که چهار تیم در بالای جدول نزدیک به هم هستند و نتیجه را نمی شود پیش بینی کرد چراکه مهره ها در لیگ خوب پخش شده اند.

اما مدیرعامل دبیری در خاتمه از دعوت بازیکنانش به اردوی تیم ملی ابراز خوشحالی کرده و یادآور شد: بازگشت جواد اصغری مقدم و فرهاد فخیم به تیم ملی را باید به فال نیک گرفت. آذری های تیم ملی باید توانایی های خود را نشان دهند. حضور فرهاد فخیم و اصغری مقدم در تیم ملی به بالارفتن بیشتر روحیه تیم دبیری نیز کمک کرده ضمن اینکه رشید قلی پور با بازگشت به لیگ نشان داده یکی از کاندیداهای اردوهای بعدی تیم ملی خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.