کد خبر : 805
تاریخ انتشار : شنبه 20 مهر 1392 - 18:15
دسته‌بندی نشده
-

دبیری:اگر داوری به سود ما بود سه امتیاز تقدیم قمی ها!

دبیری:اگر داوری به سود ما بود سه امتیاز تقدیم قمی ها!
مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز می گوید قمی ها با پیش کشیدن مسائل داوری قصد دارند شکست خود را توجیه کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پس از اعتراض گسترده قمی ها به داوری بازی ماهان تندیس با دبیری، مدیر عامل باشگاه تبریزی در مقام پاسخگویی بر آمد.

افشین دبیری به پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: ما فصل قبل ۷ گل از دبیری خوردیم اما این حرفها را نزدیم وپذیرفتیم که در بازی باختیم اما متاسفانه دوستان ما قصدفرافکنی دارند و می خواهند شکست خود را توجیه کنند در حالی که داوران در این بازی عملکرد بسیار خوبی داشتند.

دبیری ادامه داد: من حاضرم فیلم بازی را در اختیار هر کارشناسی قرار داده یا به کمیته فوتسال بدهم و اگر اشتباه تاثیرگذاری از داور بود سه امتیاز از تیم ما کسر شود.متاسفانه دوستان ما در تیم قمی می خواهند شکست خود را گردن داور بیندازند.اشتباه داوری در بازی فوتبال پرسپولیس با سپاهان اظهر من الشمس بود و هر کارشناسی تایید می کرد اما در این بازی علیرغم اینکه داوران اسم و رسم دار نبودند اما قضاوت بسیار خوبی ارائه دادند و تاثیری در نتیجه بازی نداشتند.

مالک باشگاه دبیری با اشاره به جوسازی قمی ها در مورد یک بازیکن این تیم اذعان داشت: میثم اینانلو بازیکن تیم ما فصل قبل در صبای قم بود و از چند روز قبل تماس هایی از قم با این بازیکن شد تا ذهن او را خراب کنند.به این بازیکن می گفتند که در دبیری به تو بازی نمی رسد و به تیم قم برگرد و ما تلاش زیادی کردیم تا او اسیر این جو سازی ها نشود و خوشبختانه بازی خوبی ارائه داد و یک گل هم زد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

اصغر شنبه , ۲۰ مهر ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۶

آقایان دبیری وشمسایی اینطور نتیجه گرفتن باعث میشه وقتی شما به بیرون از ایران بروید مثل کویت از همه تیم ها ببازید و اوت شوید سعی کنید درست و سالم نتیجه بگیرید که آبروی ایران رو در خارج از کشور نبرید همه میدونند که وحید شمسایی تو این چند سال چه جوری نتیجه میگیره گیتی پسند اصفهان رو همه یادشون هست که چه آبرو ریزی شد بهتر تا دیر نشده در روش نتیجه گرفتنتون !! تجدیدنظر کنید آقای محترم!!!!