کد خبر : 798
تاریخ انتشار : شنبه 20 مهر 1392 - 13:30
-

مخالفت باشگاه حفاری با استعفای ناظم الشریعه/ حاجتی: او عصبانی بوده!

مخالفت باشگاه حفاری با استعفای ناظم الشریعه/ حاجتی: او عصبانی بوده!
مدیر عامل باشگاه ملی حفاری اهواز از مخالفتش با استعفای سرمربی این تیم خبر داد و گفت که برد و باخت در ورزش امری طبیعی است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سید محمد ناظم الشریعه دیروز بعد باخت سه بر دو مقابل شهید منصوری قرچک در رختکن با بزیکنان تیمش خداحافظی کرد.

مراد حاجتی در این باره به پایگاه خبری فوتسال ایران،‌توضیح داد: هیچ استعفایی از جانب ناظم الشریعه به من نرسیده است اما اگر او چنین حرفی را هم در رختکن زده باشد، عصبانی بوده است. به هر حال تیم ما در حالی که دو گل جلو افتاده بود، نتیجه را واگذار کرد و بعدش ناراحت شد و گفت خداحافظ! ولی هم خودش به تیم علاقه دارد و هم بازیکنان خواستار ماندنش هستند.

مدیر عامل باشگاه حفاری اهواز ادامه داد: باخت و برد ها در ورزش طبیعی است. نباید بیش از حد به آن اهمیت داد. اتفاقی بود که افتاد و ما متحمل اولین باختمان شدیم. اما مشکلی نیست.اگر هم استعفایی در کار باشد، من که موافقت نمی کنم! او را واقعا قبول دارم و معتقدم مربی با سواد و با اخلاق فوتسال ایران است. همین که ملی حفاری در صف اول فوتسال کشور حضور دارد برای ما کافی است. ما باید اخلاق را نبازیم.

وی همچنین درباه اظهار نظر ناظم الشریعه مبنی بر اینکه بعضی ها در تیم نمی خواهند او باشد، گفت: این مسائل طبیعی است. شاید مادر به فرزندش بگوید خدا نابودت کند. آیا از ته دل این حرف را زده است؟ به هر حال کسی که خوب کار می کند دشمن دارد.هواپیما هم با باد مخالف اوج می گیرد. ما سعی داریم از سنگ هایی که به طرفمان می آید، پله بسازیم و بالا برویم. ما باید از دشمن هایمان چیزی یاد بگیریم. وگرنه دوست که فقط از ما تعریف می کند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.