کد خبر : 820
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 مهر 1392 - 9:12
دسته‌بندی نشده
-

این بار کار به تهدید کشید/ مدیر فنی دبیری: بازی را با من شروع نکن!

این بار کار به تهدید کشید/ مدیر فنی دبیری: بازی را با من شروع نکن!
مناقشه بین دو مدیر فنی تیم های دبیری تبریز و ماهان تندیس قم که اتفاقا از مربیان قدیمی و مو سفید فوتسال هم محسوب می شوند بعد بازی این دو تیم آغاز شده و امیر شمسایی این بار در پاسخ به شمس، لحن تند تری را به کار برده است.

امیر شمسایی در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، درباره اظهارات حسین شمس مبنی بر اینکه دوره ترساندن مردم با لباس تمام شده، توضیح داد: ابتدا باید بگویم که افتخار می کنم در این لباس به مملکتم خدمت می کنم. حال ما هر چه که بودیم؛شما چه کاره بودی؟ خواهش می کنم جو سازی نکنید و با منطق حرف بزنید. دوره زورگویی تمام شده اما صحبت با منطق که هست.

 

وی ادامه داد: این آقا گفته مرا از ماهان و قم بیرون کردند. شما از رمضان بیگی یا بهناد بپرسید که من چرا از صبا رفتم. به خاطر یک سری مسائل نتوانستم در دو تیم فولاد ماهان و صبا کار کنم. حال مرا بیرون کردند یا شما را که تام، منصوری و شن سای ساوه را نابود کردید؟ شما سابقه تان خراب تر از این حرف هاست جناب!

 

شمسایی همچنین درباره اظهار نظر دیگر شمس مبنی بر اینکه تیم امسال دبیری را پنج میلیارد بسته شده است، تصریح کرد: شما هیچ چیز نمی دانی، حرف هم زیاد می زنی. این حرف ها همه اش به خاطر باختی است که ما متحمل شدید. شما باید به فوتسال قم احترام بگذارید اما به نظر می رسد اکنون نوبت این شده که فوتسال قم را نابود کنید. من از هیمن طریق هشدار می دهم که اگر بخش خصوصی در فوتسال قم باشد و این آقا هم باشد، نابودی برای فوتسال این شهر قطعی است.

 

وی ادامه داد: شما خیلی کوچک هستی. شک نکن دبیری به شما احترام گذاشت و پارسال با شما همکاری کرد. اما با حرف هایی که زدید، دبیری هم شما را شناخت. این آقا گفته مرا زمان کفاشیان محروم کردند. مگر زمان دادکان محروم نبود؟ شما که قبل کفاشیان هم ۶ ماه محروم بودی برادر! پارسال در دبیری مشاور بودی. سر تمرین ارژن هم می رفتی. همزمان در تاسیسات هم بودی! مگر این آقا زبل خان است که همه جا حضور دارد؟ شما که به خاطر امام رضا(ع) به تیم مشهد رفته بودی، پس چرا با آن ها هم درگیر شدی و کارت به کمیته انضباطی کشید؟ اصلا چرا با ترابیان درگیر شدی؟ در این چند ساله، من بازیکن به کویت می بردم، می آوردم؟ آنقدر شخصیت ات رو شده که فیفا هم تو را از لیست مدرسی خط زد. ببین چه کار کرده ای!

 

 شمسایی در پایان تاکید کرد:آقای شمس! ماه پشت ابر نمی ماند. این را هم بگویم که بازی را با من شروع نکن و الا برایت بد می شود!

 

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ali khademi دوشنبه , ۲۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۴

احسنت بر شما جناب آقای شمسایی این آقا و امثال ایشان فوتسال این کشور را به لجن کشیده اند . امیدوارم که تمامی آگاهان از گندکاری های ایشان و دوستانشان دست به افشاگری بزنند تا تمامی فوتبال دوستان و فوتسال دوستان از پشت پرده ی کارهای آقایان مطلع شوند . من متاسفم برای مسئولان باشگاهها که اجازه عرض اندام و خودنمایی به اینها میدهند . امیدوارم که اینها برای همیشه از ورزش کشور ریشه کن شوند .

d دوشنبه , ۲۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۹

آفرین بر آقای شمسایی با این سخنان زیبا و درستش این آقای شمس فوتسال ایران را به منجلاب میبرد آقای شمس دیگر فوتسال پولی ندارد کنار برو با تشکر یعقوبی از تهران