کد خبر : 851
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 مهر 1392 - 12:57
-

کاروان تیم ملی وارد سائوپائولو شد/ خستگی ۲۰ ساعت پرواز، دردسر اصلی خسوس

کاروان تیم ملی وارد سائوپائولو شد/ خستگی ۲۰ ساعت پرواز، دردسر اصلی خسوس
کاروان تیم ملی فوتسال ایران برای برگزاری دو بازی دوستانه پیش از جام جهانی کوچک، وارد سائوپائولوی برزیل شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کاروان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در گرند پریکس برزیل که هشتمین دوره اش با عنوان جام جهانی کوچک برگزار می شود، ساعت ۴ بامداد یک شنبه، تهران را به مقصد دوبی ترک کرد و بعد از انتظار چند ساعته در فرودگاه این شهر و پروازی بیست ساعته، دقایقی قبل وارد شهر سائوپائولو برزیل شد.

 

از اردوی فوتسالیست های ایران خبر می رسد که خستگی بیش از حد به خاطر پرواز طولانی همه را زمین گیر کرده و بازیکنان و عوامل تیم به محض رسیدن به هتل برای استراحت به اتاق هایشان رفتند!

 

 

قرار است ملی‌پوشان به مدت هفت روز در این شهر اقامت کنند و دو بازی تدارکاتی با دو تیم باشگاهی برزیل انجام دهند.

 

 “برونو زو چانلی” مربی دروازه‌بان‌های ایران در سائو پائولو نیز برای استقبال از کاروان ایران به فرودگاه رفته بود. این مربی برزیلی کارهای هماهنگی اقامت یک هفته‌ای ایران در سائوپائولو را نیز انجام داده است.

 

 تیم ملی ایران یک روز قبل از شروع بازی‌ها یعنی بیست و نهم مهر به شهر “جیمانسیوم” می‌رود تا یک بازی دوستانه دیگر را هم با تیم ملی گواتمالا انجام دهد.

 

اسماعیل عباسیان، مجتبی نصیرنیا، میثم خیام، جواد اصغری مقدم، علی اصغر حسن زاده، فرهاد توکلی، وحید شفیعی ، قدرت بهادری، سیدعلی کیایی، علیرضا وفایی، فرهاد فخیم، مسعود دانشور، حسین طیبی و مجتبی حسن نژاد، ۱۴ بازیکنی هستند که در جام جهانی کوچک برزیل برای تیم ملی ایران بازی می‌کنند.البته حسین طیبی و اصغر حسین زاده دو لژیونر ایرانی شاغل در لیگ روسیه به دلیل حضور در جام حذفی این کشور کمی دیرتر به اردوی ملی‌پوشان محلق می‌شوند و قرار است سه روز اول تیم ملی به برزیل برسند.

 

سید رضا افتخاری، سرپرست کمیته‌ فوتسال نیز در اردوی یک هفته‌ای سائوپائولو حضور ندارد، اما با آغاز بازی‌های تیم ملی از اول آبان ماه به تیم ملحق شده و به عنوان سرپرست روی نیمکت ایران خواهد نشست. قرار است قدرت الله باقری، بدنساز تیم ملی به عنوان سرپرست در غیاب افتخاری در بازی‌های تدارکاتی حضور داشته باشد.

 

همچنین بنا به دعوت فدراسیون فوتسال برزیل کمیته‌ فوتسال ایران، یک داور را برای قضاوت در گرند پری به این کشور رفته است. حمید باقری که تاکنون سابقه قضاوت در این بازی‌ها را نداشته برای اعزام به برزیل انتخاب شد.

برنامه سه بازی تیم ملی فوتسال ایران در مرحله گروهی جام جهانی کوچک برزیل به شرح زیر است:

 

– چهارشنبه اول آبان، ساعت ۴:۱۵ بامداد به وقت تهران

 

آرژانتین – ایران

 

پنجشنبه ،‌دوم آبان ، ساعت ۴:۳۰ بامداد به وقت تهران

 

ایران – ژاپن

 

جمعه سوم آبان، ساعت ۱:۱۵ بامداد به وقت تهران

 

ایران – برزیل

 

 

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.