کد خبر : 938
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 مهر 1392 - 11:30
-

مدیرعامل ایران جهان: نگران نیستیم، سه امتیاز مال ماست!

مدیرعامل ایران جهان: نگران نیستیم، سه امتیاز مال ماست!
در پی شکایت پرسپولیسی ها از گلر تیم فوتسال ایران جهان، مدیرعامل این تیم مشهدی مدعی است هیچ نگرانی ای بابت سه امتیاز بدست آورده ندارد.

به گزارش “پایگاه خبری فوتسال ایران” پس از پیروزی دو بر یک تیم فوتسال ایران جهان مشهد برابر پرسپولیس بهزیستی تهران در هفته اول لیگ دسته یک کشور، مسئولان پرسپولیس با تنظیم شکایت نامه ای خواستار بررسی وضعیت گلر این تیم مشهدی شدند.

علیرضا اسلامی مدیرعامل ایران جهان در این خصوص اظهار داشت: شب گذشته متوجه شدیم که از مشهد پالس های اشتباهی به مسئولان پرسپولیس بهزیستی مبنی بر محرومیت گلر ما داده شده است اما جای نگرانی نیست چراکه همه چیز در خصوص صدور کارت بازی ایشان مستدل و قانونی است.

وی تاکید دارد: متاسفانه از مشهد برای ما سنگ اندازی های بی مورد می کنند آن هم در شرایطی که یکی از پاک ترین تیم های لیگ یک هستیم. خیلی ها چشم ندارند که ببینند دو جوان با جیب خالی تیمشان را با عشق راه می برند.

علیرضا اسلامی با تاکید بر اینکه ادعای پرسپولیسی ها مبنی بر محرومیت گلر ایران جهان پیش از شروع لیگ، دو ماه است که پایان یافته و خاطرنشان می کند: گویا محرومیت سابق ایشان در لیگ استانی بوده که دو ماه است به پایان رسیده ولیکن وقتی کارت بازی از سوی فدراسیون صادر می شود هم نشان دهنده این است که همه چیز قانونی بوده و کار ما اصلا تقلب نبوده است.

مدیرعامل ایران جهان که همچنان بدون اسپانسر تیمش را در لیگ یک سر پا نگه داشته است تاکید کرد: اگر با جیب شخصی تیم را می گردانیم تنها به عشق بازیکنان است که همه چشمشان به باشگاه است. کما اینکه آنها هم با جانشان برای تیم بازی می کنند. اسپانسر هم در فوتسال مشهد سمت ما نیامده و باید یک نفر پیدا شود و دلش بسوزد که بیاید و حامی مالی ما شود چون افراد بانفوذ کنار تیم نداریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.