کد خبر : 941
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 مهر 1392 - 13:34
-

کار ایرانی ها در گرندپریکس ۲۰۰۹ شاهکار بود

کار ایرانی ها در گرندپریکس ۲۰۰۹ شاهکار بود
سایت رسمی مسابقات فوتسال جام جهانی کوچک بهترین دوره حضور ایران در گرندپری را سال2009 و نایب قهرمانی تیم شمس را شاهکار خواند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در شرایطی که زمان زیادی به شروع رقابتهای ایران در جام جهانی کوچک برزیل باقی نمانده است وب سایت رسمی این مسابقات به بررسی تیم های شرکت کننده پرداخته و نکات جالبی را منعکس کرده است.

در شرایطی که دو افتخار بزرگ فوتسال ایران در جام جهانی کوچک برزیل با کسب دو عنوان نایب قهرمانی در سال های ۲۰۰۷ و ۲۰۰۹ با سرمربیگری حسین شمس بدست آمده است، سایت گرندپریکس سال۲۰۰۹ را شاهکار ایرانی ها در این جام معتبر می داند :«ایرانی ها در ۴دوره از هشت دوره رقابتها حاضر بوده اند که در آخرین حضور موفق در سال۲۰۰۹ در برازیلیا با کسب عنوان دومی شاهکار کردند.

این وب سایت به گزارش عملکرد ایران در جام جهانی تایلند پرداخته و در ادامه کار خسوس را دشوار می داند :«ایرانی ها در جام جهانی به رغم صعود از گروه خود توسط کلمبیا حذف شدند. خسوس کاندلاس اسپانیایی که عناوین مختلفی در فوتسال اروپا به دست آورده به نظر می رسد با چالش های زیادی برای تقویت فوتسال ایران روبرو خواهد بود.»

گفتنی است دو افتخار بزرگ ایران در گرندپریکس به گونه ای بوده که در سال۲۰۰۷ به دلیل همراهی ملی پوشان اصلی با تیم جوراندیرو به رقابتهای داخل سالن آسیا در ماکائو تیم دوم ایران به همراه شمس به گرندپریکس اعزام شد ضمن اینکه همان سال وحید شمسایی با نظر شمس از تیم ملی کنار گذاشته شده بود.

اما در سال دوم یا همان ۲۰۰۹ نیز تیم اصلی به همراه جوراندیرو به رقابتهای داخل سالن آسیا در ویتنام رفت و باز هم شاکله اصلی ایران در تیم اعزامی شمس وجود نداشت.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.