کد خبر : 1022
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 آبان 1392 - 13:22
-

ناراحتی ملی پوشان از عدم پخش بازی های جام جهانی کوچک

ناراحتی ملی پوشان از عدم پخش بازی های جام جهانی کوچک
از اردوی تیم ملی در برزیل خبر می رسد، بازیکنان به دلیل پخش نشدن بازی هایشان در جام جهانی کوچک،‌ از صدا و سیما گله مندند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جام جهانی کوچک برزیل از دو روز پیش آغاز شده و تیم ملی فوتسال ایران هم با تیم های آرژانتین و ژاپن صف آرایی کرده است اما در عین نا باوری و در حالی که بازی ها به وقت ایران هم نیمه شب برگزار می شود، اما صدا و سیما هیچ توجهی به آن نکرده و دوستداران تیم ملی فوتسال از دیدن دومین رویداد مهم این رشته ورزشی در دنیا محروم شدند.

 

اما این اتفاق تنها موجب ناراحتی اهالی فوتسال و طرفداران تیم ملی نشده و بازیکنان تیم ملی در برزیل هم بعد از شنیدن این خبر تاسف بار، اظهار ناراحتی کردند.

خبرهای رسیده از اردوی فوتسالیست های ایران در مارینگای برزیل حاکی از آن است که ملی پوشان با گمان به اینکه بازی هایشان در ایران پخش مستقیم می شود، با انگیزه بالا وارد مسابقات شده اند اما بعد از اطلاع یافتن از عدم پخش این مسابقات،‌ اعتراض بسیاری به مسئولان فدراسیون فوتبال و صدا و سیما کردند.

 

به گزارش fut5al، بازی های ایران در جام جهانی کوچک برزیل در حالی از هیچ کدام یک از شبکه های رادیویی و تلوزیونی ایران پخش نمی شود که پایگاه خبری فوتسال ایران به گزارش زنده این بازی ها می پردازد.

 

انتهای پیام

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

reza پنجشنبه , ۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۱

متاسفم برای فوتسال ایران که اینقدر بی مهر مسئولین قرار میگیرد

freerunner پنجشنبه , ۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۴

آقا آخرش کسی سایتی یا شبکه‌ای پیدا نکرد که فوتسالو زنده پخش کنه؟مثلاً خود شبکه‌های برزیل حتماً نشون میدن.شبکه‌ی برزیلی نمیشناسین؟یا سایت پخش زنده‌ی برزیلی؟

milad پنجشنبه , ۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۵

والا حق هم دارن که ناراحت بشن …
۲:۳۰ شب که صدا و سیما برنامه خاصی نداره ، حداقل میتونه با این کارش خیلی از فوتسالی ها و خانواده بازیکنای تیم ملی رو بیدار نگه داره تا بازی تیم ملی رو ببین ..
جدای این چیزها ، این یک قضیه ملی است ..
البته شاید صدا و سیما ملی نباشه !!!

خاکی پنجشنبه , ۲ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۸

خاک بر سرشان کنند

نام ... جمعه , ۳ آبان ۱۳۹۲ - ۹:۲۴

این صدا وسیمان در بست در اختیار عزیز دردانه های فوتبال است
تازگیها سریال هاشون هم فوتبالی شده و دعواهای لیگ برتر کم بود لیگ ۱ رو هم پخش می کنه
بی لیاقتها