کد خبر : 1251
تاریخ انتشار : جمعه 10 آبان 1392 - 18:01
-

ناصر صالح سرمربی راه ساری شد

ناصر صالح سرمربی راه ساری شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سعید نجاریان در گفتگو با سایت رسمی باشگاه راه ساری با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به نتایج ضعیف کسب شده در هفته های ابتدایی لیگ برتر فوتسال، تصمیم گرفتیم در کادر فنی تغییراتی انجام دهیم تا وضعیت فنی تیم ترمیم شود. در همین راستا، مذاکراتی را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سعید نجاریان در گفتگو با سایت رسمی باشگاه راه ساری با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به نتایج ضعیف کسب شده در هفته های ابتدایی لیگ برتر فوتسال، تصمیم گرفتیم در کادر فنی تغییراتی انجام دهیم تا وضعیت فنی تیم ترمیم شود. در همین راستا، مذاکراتی را با چند مربی تراز اول فوتسال کشور انجام دادم و در نهایت با آقای ناصر صالح که از مدرسان فوتسال آسیا و یکی از مربیان با سابقه فوتسال کشورمان است برای هدایت راه ساری تا پایان فصل توافق حاصل شد.

وی افزود: ناصر صالح مدرس رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیاست و سابقه مربیگری در تیم ملی فوتسال کشورمان و حضور در تیم های مختلفی از جمله تیم ب فوتسال دانشجویان، النادی القطر و تیم های لیگ برتری دانشگاه آزاد تهران، پاس تهران، شهید منصوری قرچک، شن سا ساوه، پوشینه بافت قزوین و شهر آفتاب تهران را بعنوان سرمربی در کارنامه دارد.

مدیرعامل باشگاه راه ساری در پاسخ به این سوال که آیا فکر نمی کند تیمش علاوه بر تغییر کادر فنی به چند بازیکن با تجربه نیز نیاز دارد، گفت: با آقای صالح در این زمینه به طور مفصل صحبت کردم. او بازی روز پنج شنبه ما برابر هلال احمر تبریز را از نزدیک مشاهده کرده و معتقد است راه ساری با همین جوانان پتانسیل بیش تری دارد و با ترکیب فعلی هم می توان نتیجه لازم را کسب کرد. با این حال در صورتی که کادر فنی صلاح بداند از وجود بازیکنان جدید در ترکیب تیم استفاده خواهیم کرد.

وی اذعان داشت: صالح از روز شنبه (فردا) رسماً کار خود را بعنوان سرمربی جدید راه ساری آغاز خواهد کرد.

نجاریان در پایان ضمن اظهار تشکر از زحمات و تلاش های سعید بسطامی در هفته های ابتدایی لیگ برای راه ساری گفت: با توجه به شناخت خوبی که ایشان از تیم دارد، قطعاً از مشاوره هایش در ادامه فصل استفاده خواهیم کرد.

 

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.