کد خبر : 1307
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 آبان 1392 - 12:34
-

اعلام رده بندی تیم های ملی فوتسال

اعلام رده بندی تیم های ملی فوتسال
ایران با بدست آوردن مقام سوم نسبت به رنکینگ گذشته 8 امتیاز بدست آورد و با 1576 امتیاز در رده هفتم جهان و پس از آرژانتین ایستاد. در رده بندی جدید برزیل از رده اول به رده دوم آمد و اسپانیا با 1975 امتیاز در رده اول قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال،تیم ملی فوتسال ایران با بدست آوردن مقام سوم در رقابتهای گرندپریکس نسبت به رنکینگ گذشته ۸ امتیاز بدست آورد و با ۱۵۷۶ امتیاز در رده هفتم جهان و پس از آرژانتین ایستاد.
در رده بندی جدید برزیل از رده اول به رده دوم آمد و اسپانیا با ۱۹۷۵ امتیاز در رده اول قرار گرفت. در رده بندی جدید، تیم فوتسال پاراگوئه با اینکه از ایران شکست خورده بود اما یک پله صعود کرد و نهم شد.
تیم ملی فوتسال ژاپن هم که در رقابتهای گرند پریکس هشتم شده بود، یک پله سقوط کرد و با رومانی هم امتیاز شد و با ۱۳۷۹ امتیاز در رده دهم قرار گرفت.
در رده بندی جهانی اسپانیا با ۱۹۷۵ امتیاز، برزیل با ۱۹۷۲ امتیاز، ایتالیا با ۱۷۸۲ امتیاز، روسیه با ۱۷۳۸ امتیاز، پرتغال با ۱۶۳۰، آرژانتین با ۱۵۸۶، ایران با ۱۵۷۶، اوکراین با ۱۴۴۱ ، پاراگوئه با ۱۳۹۳ و رومانی با ۱۳۷۹ امتیاز اول تا دهم هستند.
تیم ملی فوتسال ایران در رده‌بندی آسیا همچنان در رده اول قرار دارد و رده‌بندی سایر تیم‌ها دچار تغییرنشده است: ۱- ایران ۱۵۷۶ امتیاز، ۲- ژاپن ۱۳۷۹ امتیاز، ۳- تایلند ۱۳۴۳ امتیاز، ۴- استرالیا ۱۲۴۳ امتیاز، ۵- ازبکستان ۱۲۳۶ امتیاز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.