کد خبر : 1392
تاریخ انتشار : جمعه 17 آبان 1392 - 12:36
-

لغو بازی با بارسلونا و تماشای ال کلاسیکو/ لژیونرهای ایرانی نوریل برای لیگ استارت زدند

لغو بازی با بارسلونا و تماشای ال کلاسیکو/ لژیونرهای ایرانی نوریل برای لیگ استارت زدند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مصطفی نظری، حسین طیبی و اصغر حسن زاده بعد از اتمام جام جهانی کوچک به دنبال پیوستن به اردوی نوریل نیکل روسیه در اسپانیا بودند و از بین این سه لژیونر ایرانی تنها نظری موفق شد با صدور روادیدش به اسپانیا برود.   دروازه بان ملی پوش نوریل بعد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مصطفی نظری، حسین طیبی و اصغر حسن زاده بعد از اتمام جام جهانی کوچک به دنبال پیوستن به اردوی نوریل نیکل روسیه در اسپانیا بودند و از بین این سه لژیونر ایرانی تنها نظری موفق شد با صدور روادیدش به اسپانیا برود.

 

دروازه بان ملی پوش نوریل بعد از مصدومیتی که پشت سر گذاشته طی ۱۰ روزی که با تیمش در اردوی شهر بارسلون اسپانیا حضور داشت به تمرین های سبک با تیم پرداخت. بهترین دروازه بان جهان در سال ۲۰۰۹ بعد رهایی از بند مصدومیت می تواند در دیدار بعدی تیمش درون دروازه بایستد. نظری همچنین با هم تیمی هایش ال کلاسیکو اسپانیا بین دو تیم بارسلونا و رئال مادرید را هم از نزدیک به تماشا نشست.

 نوریل

تیم فوتسال نوریل قرار بود در این اردو با تیم فوتسال بارسلونا نیز دیدار دوستانه برگزار کند اما این بازی به دلیل دیر ملحق شدن سرمربی نوریل لغو شد. البته این تیم روسی دو بازی در اردوی بارسلون برگزار کرد که در هر دو دیدار به برتری رسید.

 

نظری، طیبی و حسن زاده در حال حاضر نیز در مسکو به سر می برند و آماده بازی در لیگ حرفه ای روسیه می شوند. اولین بازی نوریل هفته آینده برگزار می شود و ملی پوشان ایرانی تا بازی تیم ملی با روسیه در آذرماه، چهار بازی در لیگ و یک بازی در جام حذفی برای نوریل حضور خواهند داشت.

 

 

به گزاش fut5al، مثلث فوتسال ایران در روسیه برای حضور در بازی دوستانه تیم ملی اوایل آذر به ایران باز می گردند.

 

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.