کد خبر : 1800
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 آذر 1392 - 9:30
-

دبیری: منتظر برنامه کادر فنی هستیم/ قلی پور محصول استعدادیابی باشگاه است

دبیری: منتظر برنامه کادر فنی هستیم/ قلی پور محصول استعدادیابی باشگاه است
مدیرعامل جوان باشگاه دبیری تبریز که تیمش با صدرنشینی به تعطیلات می رود از برنامه های باشگاه می گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران به نقل از سایت باشگاه دبیری تبریز ، مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز در مورد برنامه تیمش در تعطیلات بعد از هفته یازدهم گفت: جلسه‌ای با کادر فنی خواهیم داشت و هر برنامه‌ای را که برای این ۱۲ روز درخواست کنند برای تیم فراهم خواهیم کرد و منتظر برنامه کادر فنی برای این تعطیلات کوتاه مدت هستیم.
دبیری افزود: جا دارد از آقای وحید شمسایی تقدیر و تشکر کنم که در موفقیت‌های تیم نقش بسزایی داشته و بدون هیچ چشم‌داشت و به صورت رفاقتی به تبریز آمده و انتظارات را نیز برآورده کرده و امروز تیم دبیری تبریز تنها تیم بدون باخت جدول است.
وی افزود: حتی در سه بازی که مساوی کردیم، می‌توانستیم به پیروزی برسیم که در برابر شهرداری تبریز تیر دروازه مانع پیروزی تیم شد و در بازی با منصوری نیز اشتباهات داوری پیروزی را از تیم دبیری گرفت.
مدیرعامل باشگاه دبیری گفت: حفظ صدرنشینی از به دست آوردن آن مشکل‌تر بوده و نباید مغرور شویم و تلاشمان را ۲ برابر خواهیم کرد تا بتوانیم با ادامه این روند به جام قهرمانی دست یابیم.
وی به نقش تماشاگران تیمش در این موفقیت اشاره کرد و اظهار داشت: تیم دبیری همانند تراکتورسازی بهترین و پرشورترین تماشاگران ایران را دارد که فقط به تشویق تیم خود پرداخته و شاهد هیچ‌گونه اهانتی به تیم میهمان از طرف آن‌ها نیستم.
دبیری در مورد لیست جدید تیم ملی ایران گفت: نسبت به تیم صدرنشین لیگ برتر کم‌لطفی شده و تعداد بازیکنان این تیم می‌توانست بیشتر باشد. تیم گیتی‌پسند در مسابقات برزیل به تیم ملی بازیکنی نداد اما از این تیم ۶ بازیکن دعوت شده و از تیم دبیری تبریز که بیشتر فصل را در صدر جدول قرار داشته تنها ۲ بازیکن دعوت شده است.
مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز خاطر نشان کرد: حذف جواد اصغری‌مقدم منصفانه نبود اما دعوت از رشید قلی‌پور که محصول استعدادیابی باشگاه دبیری تبریز است و همچنین فرهاد فخیم بازیکن بومی دبیری را به فال نیک گرفته و امیدواریم در لیست آینده تیم ملی تعداد بازیکنان تیم دبیری افزایش یابد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.