کد خبر : 1944
تاریخ انتشار : شنبه 9 آذر 1392 - 9:32
دسته‌بندی نشده
-

شمس: ترابیان جای برادر بزرگترم است/نشان دادیم فوتسالی ها متحدند

شمس: ترابیان جای برادر بزرگترم است/نشان دادیم فوتسالی ها متحدند
سرمربي تيم پايگاه خبري فوتسال در بازي مقابل تيم ملي مي گويد به خاطر واسطه شدن خبرنگاران فوتسالي حاضر به نشستن كنار ترابيان شد. البته او مي گويد با اين حال هيچ كدورتي با ترابيان نداشته است.

حسین شمس در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، درباره بازی تیم های پایگاه خبری فوتسال و تیم ملی ایران به مناسبت راه اندازی رسمی آن اظهار کرد: پیش از این هم گفتم که جای خالی یک خبرگزاری ویژه فوتسال با حضور تمام فوتسال نویسان حس می شد. فکر می کنم قشر فوتسال نویس هم مثل ورزشکاران و مربیان این رشته مظلوم هستند. این در حالی است که با شروع به کار این پایگاه خبری تا حدودی این مظلومیت کم خواهد شد.

وی همچنین با بیان اینکه مراسم پنچم آذر به مناسبت راه اندازی پایگاه خبری فوتسال در شان فوتسالی ها برگزار شد،افزود:  این که همه فوتسالی ها جمع شدند و ترابیان به عنوان رئیس قبلی و افتخاری به عنوان رئیس جدید فوتسال در آن شرکت کردند نشان می دهد که اگر جایی نیاز به اتحاد فوتسالی ها باشد، این اتحاد به راحتی شکل می گیرد. البته نباید از نقش زحمت کشان در پایگاه خبری فوتسال در ایجاد این اتحاد غافل شد.

سرمربی تیم پایگاه خبری فوتسال در بازی مقابل تیم ملی همچنین درباره این دیدار مطرح کرد: به هر حال بازی خیریه بود و بازیکنان تیم ملی هم رعایت کردند و بزرگواری خود را نشان دادند. آن ها اگر می خواستند فوتسال واقعی خود را به نمایش بگذارند ممکن بود دوستان خبرنگار آسیب ببینند و به همین دلیل در درگیری های تن به تن شرکت نمی کردند. در مجموع روز بزرگی برای فوتسالی ها بود. معتقدم چنین مراسم هایی می تواند سالی یکی دو بار برگزار شود. همانطور که دیدید تماشگران زیادی هم با وجود تبلیغ کم به سالن آمده بودند و بیشتر مدیران باشگاه ها هم حضور داشتند.

حسین شمس همچنین درباره حضورش در کنار عباس ترابیان با وجود اختلاف هایی که در گذشته با هم داشتند، به fut5al گفت: ما که به هیچ وجه مشکلی با هم نداشتیم! ولی نفس کار زیبا بود. به هر حال ایشان جای برادر بزرگ من است و هیچ گاه به خودم اجازه توهین به او را نمی دهم و هیچ کدورتی هم با او نداشتم. اما اینکه نیمکت جام جهانی ۲۰۰۸ دوباره تشکیل شد و من به اتفاق عباس ترابیان، علی صانعی و امیر فراشی کنار هم روی نیمکت تیم خبرنگاران نشستیم کار بزرگی بود. شاید اگر هر کس دیگری به جز مدیران پایگاه خبری فوتسال واسطه می شد، قبول نمی کردیم کنار هم بنشینیم.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

rahbar شنبه , ۹ آذر ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۳

باید به این ورزش بیشتر توجه میشد و زودتر چنین سایتی واسه فوتسال میذاشتن