کد خبر : 2005
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 آذر 1392 - 17:27
-

مربی تبانی کار،دستیار خسوس در تیم امید!

مربی تبانی کار،دستیار خسوس در تیم امید!
مربی تبانی کار با فرجام خواهی و کاهش محرومیتش حالا در تیم امید دستیار خسوس شده است.

یکی از مربیان که پیش از این در ماجرای تبانی در لیگ برتر دو سال محروم شده بود اخیرا به عنوان دستیار خسوس کاندلاس در تیم امید انتخاب شده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مدتها بود که از یک مربی جدید به جای حیدریان به عنوان دستیار خسوس کاندلاس در تیم امید نام برده می شد. ابتدا نام خوراکچی به میان آمد اما این مربی دستیار بودن را نپذیرفت تا صحبت از یک مربی جدید شود.در شرایطی که مربیان جوان و سازنده زیادی در فوتسال ایران حضور دارند که تشنه مربیگری در تیم ملی و انتشار توانایی ها و دانش خود هستند اخیرا یک مربی به عنوان دستیار خسوس در تیم امید انتخاب شده که سابقه چندان روشنی ندارد. این مربی بر اساس رای کمیته انضباطی در سال گذشته ،یکی از متخلفان ماجرای ننگین تبانی در فوتسال ایران در جریان بازی گیتی پسند با پرسپولیس در دو فصل قبل بود. این مربی در آن زمان در کادر فنی پرسپولیس حضور داشت و در ماجرای تبانی دو سال محروم شد اما چند ماه قبل این مربی فرجام خواهی کرد و کمیته انضباطی هم در عین ناباوری محرومیت او را کم کرد. حالا پس از این لطف کمیته انضباطی به او،این بار کمیته فوتسال لطف خود را شامل حال این مربی کرده تا او به عنوان دستیار خسوس در تیم امید انتخاب شود.مشخص نیست خسوس روی چه شناختی این مربی را انتخاب کرده با این حال سرمربی تیم ملی در مصاحبه ای با یکی از خبرگزاری ها گفته:”توانایی فنی مربیان فاکتور حضورشان در تیم ملی است. به نظرم این مربی فرد ارزشمندی برای دستیاری و مربیگری در رده امیدهای فوتسال است به همین جهت خواهان به کارگیری وی هستم. اطلاع چندانی از گذشته او ندارم و حتی از واقعیت مربوط به محکومیت کمیته انضباطی وی باخبر نیستم اما  معتقدم نباید افکار خودم را به دلیل گذشته مسموم کنم واز به کارگیری توانایی مربیان محروم شوم.”

خسوس در شرایطی از دستیار تازه اش اینگونه دفاع کرده که مربیان جوان و باکارنامه تری نسبت به مربی تبانی کار برای حضور در کادر فنی تیم امید شایسته بودند.باید دید کمیته فوتسال تا پایان از این مربی دفاع می کند و برای این انتخاب خود چه توجیهی دارد؟

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسال دوست قمي یکشنبه , ۱۰ آذر ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۶

بهتره یه تحقیقی هم ازمربی بدنسازی که جای دکترباقری اومده انجام بدیدببینیدالان باکدوم تیم فوتسال داره کارمیکنه،خسوس اصلاکاری به این حرفهانداره

اقبالي یکشنبه , ۱۰ آذر ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۹

ازخسوس بپرسیدمربی بدنسازش الان باکدوم تیم داره کارمیکنه که توانایی فنی اشودیده

اصغر یکشنبه , ۱۰ آذر ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۴

اگر این افراد در اروپا بودنند تا آخر عمر محروم میشدند اما این جا با سلام وصلوات به تیم ملی دعوت میشوند خاک بر سر این کمیته فوتسال!!

حسین دوشنبه , ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۳:۱۹

وقتی در تیم ملی امید آقای خسوس از رابطه بازیکن دعوت میکنه و به زدوبند اعتقاد داره دیگه این مسائل کاملا معلومه

اسماعیل دوشنبه , ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۶

خسوس که بازیکنان رو نمیشناسد این کمک مربیان ایرانی هستند که باعث این انتخاب های افتضاح میشوند باید کمیته فوتسال از ورود افراد مسئله دار به تیم ملی جلوگیری کند

سهراب دوشنبه , ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۹

بابا از مربی که تبانی کرده وکمیته انظباطی او را محروم کرده چه انتظاری میتوان داشت؟؟

حسيني دوشنبه , ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۱

چرا از مدرس های فوتسال که بصورت علمی بلد هستن در تیم ملی استفاده نمی شود.

ahad دوشنبه , ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۶

saeid abdollah vand faghat shagerdaye khodesho bord be mosabeghat . tahe party baziye ibn bashar

reza یکشنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۰

فقط باید به حال خودمون بخندیم یا فدراسیون