کد خبر : 2002
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 آذر 1392 - 12:59
-

هاشم زاده: قراردادی با زمزم ندارم/ می خواهم دینم به افضلی را ادا کنم

هاشم زاده: قراردادی با زمزم ندارم/ می خواهم دینم به افضلی را ادا کنم
مربی تیم ملی فوتسال همکاری‌اش با تیم زمزم را تائید کرد اما منکر عقد قرارداد با اصفهانی‌ها شد.

به گزارش  پایگاه خبری فوتسال ایران، گفته می‌شود هاشم زاده با عقد قرارداد با تیم فوتسال زمزم اصفهان مربیگری این تیم را بر عهده گرفته و قانون کمیته فوتسال مبنی بر منع حضور مربیان تیم ملی در تیم های باشگاهی را زیر پا گذاشته است.

محمد هاشم‌زاده در گفت‌وگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، همکاری‌اش با این تیم را تائید اما منکر عقد قرارداد با اصفهانی‌ها شد. مربی تیم ملی در این باره گفت: من خودم را مدیون حسین افضلی می دانم چون او اولین مربی بود که اولین بار از من به عنوان دستار در فولاد ماهان کمک گرفت. به همین دلیل درخواستش برای مشاوره به تیم زمزم را پذیرفتم و بدون بستن هیچ قراردادی و دریافت پول به آن ها مشاوره می دهم. به هر حال اولویتم تیم ملی است و در حال حاضر نیز تمام تمرکزم روی بازی با روسیه است. به افضلی قول داده‌ام بعد از اردوی تیم ملی که سرم خلوت شد در تمرین‌های زمزم حاضر شوم و فکر نمی‌کنم این کار با قانون کمیته فوتسال هم منافاتی داشته باشد. به عنوان مثال رضا لک سرمربی گیتی پسند بود و با این باشگاه قرار داد داشت. به همین دلیل نتوانست با تیم ملی همکاری داشته باشد. اما من این مشکل را ندارم.

 

مربی تیم ملی همچنین به دیدار تیم ملی فوتسال و پایگاه خبری فوتسال ایران اشاره کرد و افزود: از مدیران این پایگاه خبری تشکر می کنم که چنین کار بزرگی را انجام دادند و قدیمی های فوتسال دوباره کنار هم قرار گرفتند. از نظر من واقعا کار بزرگی بود. به هر حال فوتسال ما به شمس و ترابیان مدیون است و خوب نبود که این دو با هم قهر باشند. این مراسم آشتی کنان همه فوتسالی ها را به هم نزدیک کرد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس یکشنبه , ۱۰ آذر ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۳

شمام که دروغ نمیگی فقط میخوای دینت را به افضلی ادا کنی!میخوای مبلغ پیشنهادیتم اعلام کنم آقای هاشم زاده

اصفهانی یکشنبه , ۱۰ آذر ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۹

آقای هاشم زاده حداقل حقیقت رو بگو و بگو برای پول رفتم اونجا چرا با شعور مردم بازی میکنی؟؟ کمیته فوتسال معلوم نیست چکار داره میکنه؟؟ مربی تیم ملی که نباید مربی باشگاه باشه!!

فوتسالی دوشنبه , ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۸

آقای هاشم زاده شما که هفته قبل در دفتر زمزم داشتی با آقای حبیب زاده سر مبلغ قرارداد چونه میزدی!که آخرش هم اختلاف ۳۰ میلیونی داشتید وشما میگفتید ۵۰ و اونا میگفتند ۲۰ میلیون!عجب دینی داری ادا میکنی!بابا بچه مسلمون

بچه اصفهان دوشنبه , ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۱

اگر چنین چیزی باشد باید به حال این تیم ملی واین مربی تیم ملی تاسف خورد خاک عالم برسر این کمیته فوتسال بااین مربیان دروغ گو

احسان دوشنبه , ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۶

آقای هاشم زاده دینت را با گرفتن پول از اصفهان به افضلی ادا میکنی؟ کمیته فوتسال باید پاسخکوی این مسائل باشد . واقعا برای فوتسال این کشور متاسفم با این مربیان صادق !!!