کد خبر : 2213
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 آذر 1392 - 9:12
-

صالح : تماشاگران قمی با پرتاب بطری موقعیت را از تیم ما گرفتند/ این حرکت غیر ورزشی در قم باب شده است

صالح : تماشاگران قمی با پرتاب بطری موقعیت را از تیم ما گرفتند/ این حرکت غیر ورزشی در قم باب شده است
ناصر صالح که در میانه لیگ مسئولیت سرمربیگری راه ساری را بر عهده گرفت از بازی با ماهان تندیس ، بی تجربگی و اشتباهات فردی بازیکنان تیمش می گوید.

سرمربی تیم فوتسال راه ساری گفت: در بازیهای اخیر لیگ برتر فوتسال چوب اشتباهات فردی مان را خورده ایم.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ناصر صالح پس از شکست خارج از خانه تیمش برابر ماهان تندیس قم در گفتگو با سایت رسمی باشگاه راه ساری اظهار داشت: بچه های ما بازی را خیلی خوب شروع کردند اما احساس می کنم تفکرات جوانی در سر تعدادی از آنهاست چرا که نتوانستیم علیرغم خلق موقعیت های متعدد در نیمه اول به گل برسیم.
وی افزود: در اکثر دقایق بازی هم بازی و هم تیم حریف را کنترل کردیم اما متأسفانه همان عاملی که در بازیهای قبلی به ما ضربه زده بود یعنی بی تجربگی و اشتباهات فردی همچنان ما را آزار می دهد. البته شک ندارم که در نیم فصل دوم این مشکل برطرف خواهد شد.
سرمربی راه ساری ادامه داد: ما در شروع نیمه دوم دو گل از روی دو اشتباه دریافت کردیم. گل ثانیه های پایانی را هم درست در زمانی که ۵ نفره حمله می کردیم باز هم روی یک اشتباه مسلم دریافت کردیم. در صورتی که بارها این اشتباهات را به بازیکنان متذکر شده ام که باید در تمرینات بیش تر تلاش کرده و به دنبال رفع آن باشیم.
وی در مورد قضاوت داوران این دیدار نیز گفت: مشکل خاصی وجود نداشت اما متأسفانه روی یک صحنه اشتباه مهلکی را مرتکب شدند. در حالی که بازیکن حریف خودش روی توپ زمین خورده بود داور به اشتباه در آن صحنه اعلام خطا کرد که ما همان توپ را تبدیل به گل کرده بودیم. اما من همیشه به نظر داوران احترام گذاشته ام و الان هم تصمیم آنها را می پذیرم.
صالح با اشاره به پرتاب بطری آب به داخل زمین توسط تماشاگران قمی در حالی که تیمش در موقعیت حمله قرار داشت، تصریح کرد: کمیته فوتسال و کمیته انضباطی فدراسیون باید در این زمینه تصمیمی جدی بگیرند و با این حرکت غیر ورزشی که قبلاً هم سابقه داشته برخورد محکمی انجام دهند. در آن صحنه موقعیت خوب ما با پرتاب بطری آب به داخل زمین از دست رفت. متأسفانه این حرکت در قم باب شده که هر وقت تیم شان تحت فشار است بلافاصله یک بطری آب بطرف توپ پرتاب می کنند تا موقعیت گل را از تیم حریف سلب کنند که این کار با اصول حرفه ای مغایرت دارد.
سرمربی راه ساری در پایان با بیان اینکه تیمش ۳ هفته متوالی در ساری میزبان حریفان خواهد بود، اذعان داشت: برای این ۹ امتیاز برنامه های ویژه ای داریم. تمام تلاش خود را برای کسب حداکثر امتیازات این ۳ بازی خانگی انجام خواهیم داد. این امتیازات می تواند استارت خوبی برای نیم فصل دوم باشد که ان شاالله با تلاش بازیکنان و حمایت هواداران پر شورمان به این مهم دست خواهیم یافت.
پایان پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۲

اگر سال گذشته در مقابل این حرکت فدراسیون درست تصمیم گیری می کرد الان شاهد تکرارش نبودیم

قم مهد فوتسال ایران دوشنبه , ۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۶

آدم شرم میکنه از رفتار این ۱۵ م ۲۰ نفری که هر سال آبروی قم رو میبرن که یکی دوتا از لیدرها هم جزو شون هستند . کی میخواد رسیدگی کنه بخدا خسته شدیم از بس اینا بیفرهنگی کردن و ما هم چوبشو خوردیم!!
یه بار برای همیشه خشک هارو بسوزونین تا تر ها اذیت نشنن!! چقدر تر و خشک با هم بسوزن مردیم بخدا!!!

ALI شنبه , ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۲:۲۲

akhe rah sari ham shod tim,5 nafar az kuchehaye qom jam konan sari ro mibaran. boro boro boro khoda ruzito TU UN SALONE DARBEDAGHUNE SARI behetun bede boro baba.

K شنبه , ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۲:۲۳

akhe rah sari ham shod tim,5 nafar az kuchehaye qom jam konan sari ro mibaran. boro boro boro khoda ruzito TU UN SALONE DARBEDAGHUNE SARI behetun bede boro baba.