کد خبر : 2224
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 آذر 1392 - 5:19
-

قهرمان جام حذفی به چه تورنمنتی می رود؟

قهرمان جام حذفی به چه تورنمنتی می رود؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، اولین دوره جام حذفی فوتسال ایران از امسال برگزار می شود. این در حالی است که هنوز تکلیف تورنمنتی که قرار است قهرمان جام حذفی در آن شرکن کند، مشخص نیست.   با این حال مهمترین تورنمنت برای اعزام تیم قهرمان به آن، تورنمنتی است که روس ها در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، اولین دوره جام حذفی فوتسال ایران از امسال برگزار می شود. این در حالی است که هنوز تکلیف تورنمنتی که قرار است قهرمان جام حذفی در آن شرکن کند، مشخص نیست.

 

با این حال مهمترین تورنمنت برای اعزام تیم قهرمان به آن، تورنمنتی است که روس ها در حال تدارکش هستند. این تورنمنت قرار است با حضور تیم های اروپایی و آسیایی برگزار شود. البته با توجه به علاقه علی اف رئیس مسلمان کمیته فوتسال روسیه به ارتباط با کشورهای مسلمان، قرار است تیم هایی از کشورهای مسلمان آسیا به این مسابقات راه پیدا کنند.

 

جزئیات این تورنمنت نیز در اختیار کمیته فوتسال قرار گرفته و این کمیته مامور به برگزاری بازی های مرحله اول بین تیم های آسیایی شده است. چرا که قرار است مرحله انتخابی بازی ها به صورت جداگانه برگزار شود و سپس دو تیم از آسیا و دو تیم از اروپا به نیمه نهایی بازی ها راه پیدا کنند.  

 

از همین رو پیش بینی می شود قهرمان جام حذفی ایران در کنار باشگاه های عربی از کشورهای قطر، کویت، امارات و عراق مرحله نخست این تورنمنت را برگزار کنند.

 

(تمام اطلاعات موجود در گزارش فوق به تائید کمیته فوتسال رسیده است)

 

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

دوست چهارشنبه , ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۹

کدوم جام حذفی ؟ از چند ماه قبل که فقط یک دیدار با حضور نماینده های استان ها برگذار شد کلا جام حذفی تعطیل شده

رضا چهارشنبه , ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۴

کدوم جام حذفی مسخره کردن یه بازی انجام شد بعدشم کلا تعطیل

صفایی چهارشنبه , ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۶

اقا ب قران کم اوردم چند ماهه که دارم هزینه میکنم برا بازیکنانم اگه جام حذفی تعطیل شده بگین ما فقط یه بازی تا الان انجام دادیم

رضا چهارشنبه , ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۷

اقا مسخره شو در اوردن با این جام حذفی فقط ورودی میگیرن از بازی خبری نیست