کد خبر : 2254
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 آذر 1392 - 17:08
-

تایلند میزبان فوتسال آسیا ۲۰۱۴/جام باشگاهها هر دو سال یکبار/ راه اندازی فوتسال زیر ۲۱ سال و بانوان

تایلند میزبان فوتسال آسیا ۲۰۱۴/جام باشگاهها هر دو سال یکبار/ راه اندازی فوتسال زیر ۲۱ سال و بانوان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، الکس سوسی- دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای به همه دبیران کل فدراسیون های عضو از تصویب تصمیماتی که کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC طی جلسه ای در تاریخ ۹ شهریور ۹۲ در شهر ناگویای ژاپن گرفته بود،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، الکس سوسی- دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای به همه دبیران کل فدراسیون های عضو از تصویب تصمیماتی که کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC طی جلسه ای در تاریخ ۹ شهریور ۹۲ در شهر ناگویای ژاپن گرفته بود، خبر داد.
گفتنی است این تصمیمات که با تأیید کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا تصویب شده شامل موارد زیر است:
۱. طی این جلسه با میزبانی تایلند در مرحله نهایی رقابتهای فوتسال آسیا ۲۰۱۴ با اکثریت آراء موافقت شد. گفتنی است زمان برگزاری این رقابتها از تاریخ ۱۰ لغایت ۲۰ اردیبهشت ۹۳ خواهد بود.
۲. بخشی از صحبت ها در این جلسه در ارتباط با معرفی رقابتهای جدید و سازماندهی برخی دیگر از آنها بود. از رقابتهای جدید می توان به مسابقات قهرمانی فوتسال زیر ۲۱ سال آقایان که از سال ۲۰۱۷ هر دو سال یکبار برگزار می شود و معرفی رقابتهای قهرمانی فوتسال بانوان آسیا که از سال ۲۰۱۵ هر چهار سال یکبار برگزار می شود، اشاره کرد. گفتنی است ۱۰ تیم منتخب براساس رنکینگ دور سوم و چهارم بازی های داخل سالنی برای حضور در رقابتهای قهرمانی فوتسال بانوان ۲۰۱۵ آسیا دعوت خواهند شد که تیم فوتسال بانوان ایران نیز جزو این ۱۰ تیم خواهد بود.
همچنین از موارد مهم دیگر بررسی شده در این جلسه رقابتهای باشگاهی فوتسال آقایان آسیا بود که از سال ۲۰۱۴ به صورت دو سال یکبار با حضور ۶ تیم اول از رنکینگ کنونی سازماندهی خواهد شد. همچنین از این پس میزبان و قهرمان دور قبل این دوره از مسابقات به صورت مستقیم صعود خواهند کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

سعید چهارشنبه , ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۴

یعنی شما میخوای بگی میزبانی مسابقات از ویتنام گرفته شده و به تایلند داده شده؟
بنظرت یکم مسخره نیست؟

نام ... چهارشنبه , ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۷

در همه دنیا مسابقات باشگاهی سالیانه است این از بی عرضگی مسئولین ایرانی است