کد خبر : 2247
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 آذر 1392 - 15:01
-

خبیری:صانعی نباید عدم نتیجه گیری اش را به عوامل بیرونی ربط دهد

خبیری:صانعی نباید عدم نتیجه گیری اش را به عوامل بیرونی ربط دهد
سرمربی تیم هلال احمر تبریز پاسخ اظهارات علی صانعی را داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محسن خبیری ابتدا با تبریک راه اندازی پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد عملکرد این سایت گفت: تیمی قوی و منسجم این سایت را هدایت می کنند که حالا به یک مرجع در بین اهالی فوتسال تبدیل شده و من روزی دو سه بار به این سایت سر می زنم.امیدوارم عملکرد سایت کلیشه ای نباشد و روند خوب خود را حفظ کرده و حتی قوی تر شود.البته من بعضی روزها می بینم که خبرهای کمی روی سایت قرار می گیرد که باید این نقیصه را برطرف کنید.

خبیری با بیان اینکه هر گونه حمایت از این سایت،حمایت از فوتسال ایران است تاکید کرد: باید به همه تیم ها بپردازید و تنها مربوط به چند تیم نباشد آن وقت به یک مرجع مطمئن بین همه تیم ها تبدیل می شوید.

سرمربی هلال احمر در ادامه به اظهارات اخیر علی صانعی در مورد بازی تیم تاسیسات با هلال احمر اشاره کرد و افزود: صانعی اعلام کرده در بازی با ما تنها با شش بازیکن به تبریز آمده در حالیکه آنها با تمام قوا به میدان آمدند و همه مهره های خود را داشتند و حتی در هفته های دیگر هم شرایط آنها بد نبوده است.به نظرم اگر ما مربیان نتیجه نمی گیریم نباید آن را به عوامل بیرونی ارتباط دهیم و شهامت گردن گرفتن شکست را داشته باشیم و هر بازی بهانه ای نتراشیم.

خبیری با بیان اینکه در بازی با تاسیسات داوری حتی به ضرر تیمش کار کرده خاطرنشان کرد:در مورد خطایی که صانعی به آن اشاره کرده باید بگویم خود ما روی این خطا معترض بودیم و معتقد بودیم تصمیم داور اشتباه بوده با این حال تصمیم را پذیرفتیم اما توپ تنها حدود یک متر جابجا شد و ادعای صانعی درست نیست.از سوی دیگر بعد از زدن سوت داور دوباره خطا را تکرار کرد که تصمیمی دیگر به سود تاسیسات بود و شاید در آن سه ثانیه نتیجه تغییر می کرد اما ما اعتراضی نداریم.همین داور بعد از ۵ خطا شدن حریف می توانست دو خطا برای ما بگیرد اما این کار را نکرد ولی اعتراضی نداریم چوا داور هم انسان است و اشتباه می کند.در طول این فصل اشتباه به ضرر همه تیم ها بوده و باید این را پذیرفت.

سرمربی هلال احمر ادامه داد: در این بازی تاسیسات در لاک دفاعی فرو رفته بود و به قدر دفاع کردند که در اواخر بازی انرژی شان تحلیل رفت و دو بار توپ را به طبقه دوم ورزشگاه شوت کردند که باعث وقفه ده دقیقه ای در بازی شد.امسال تاسیسات امکانات خوبی دارد اما خوب کار نکرده و امیدوارم با شرایطی که دارند در ادامه لیگ بهتر کار کنند.

خبیری با بیان اینکه تیمش شخصیت کافی را پیدا کرده تصریح کرد: ما و دبیری تنها تیم هایی هستیم که در نیم فصل اول در خانه خود باخت نداشتیم و همه تیم ها در خانه ما برای نباختن به میدان می روند و رو به بازی دفاعی می آورند.

سرمربی هلال احمر در پایان در مورد بازی این هفته تیمش با فرش آرا اذعان کرد:ما تیم کم بضاعتی هستم اما در نتیجه گیری خوب عمل کردیم.در بازی با فرش آرا هم به دنبال پیروزی هستیم تا با یک جایگاه خوب در جدول به نیم فصل دوم برویم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

saeed چهارشنبه , ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۶

اخه خبیری کجای فوتسال بوده که در رابطه با صانعی حرف میزنه صانعی
ادم خوبیه که نکفت باید با تاسیسات له میشدی واقعا بی وجدانی خبیری

نام ...ali سه شنبه , ۲۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۹

آقای بیسواد.استاد خبیری درست گفته. تاسیسات با این همه امکانات مدیریت خوب.بازیکنان خوب.نباید همش ناله کنه.درضمن برو کارنامه آقای خبیری رو مطالعه کن ببین کایشان کجای فوتسال بوده.یه برگشت به عقب کنی میبینی چه بلایی سر تیم ملی اورد

نام ... پنجشنبه , ۲۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۱

عجبیبه آقایه خبیری اگه فیلم بازی رو بشینه بادقت نگاه کنه میبینه تیمش کلا ۴ تا موقعت رو دروازه تاسیسات داشت در صورتیکه تاسیسات حدوده ۷ موقعیت تک به تک و از دست داد و روی بی تجربگی بازیکنانش نتونست از بازی برنده بیرون بیاد.
باید ببینیم بعد نگاه کردن فیلم بازی هنوز هم نظرش همینه؟؟؟؟؟؟
من که بعید میدونم

ناشناس سه شنبه , ۲۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۳

اتفاقا آقای خبیری درست میگن .صانعی بعداز هربازی ناله میکنه.اینهمه بازیکن داره .وقتی نمیتونی ازشون بازی بگیری این ضعفشه.درضمن آقای بیسوادی که گفتی خبیری کجای فوتساله! یخورده به رزومه کاریش نگاه کنید میبینید که از مربی شما خیلی بهتر بوده .

ناشناس سه شنبه , ۲۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۵

شماراست میگی.تاسیسات باامکانات خوب.مدیریت خوب.بازیکنان خوب و باتجربه.۴۰دقیقه باتاکتیک بزن زیرش دهه۶۰فوتبال در مقابل هلال احمر تبریز بزی کرد.استادخبیری درست میگن.دوبار توپ را به طبقه دوم ورزشگاه زدند.که الان در فوتبال این کارو نمیکنند چه برسه به فوتسال….