کد خبر : 2238
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 آذر 1392 - 3:32
-

دوئل شمسایی و صانعی در حساس ترین بازی هفته سیزدهم!

دوئل شمسایی و صانعی در حساس ترین بازی هفته سیزدهم!
هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال در حالی جمعه برگزار می شود که مصاف تیم های شمسایی و صانعی و به هم رسیدن این دو بعد از حاشیه های یک سال گذشته مهم ترین اتفاق هفته خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته سیزدهم جمعه برگزار می شود و با انجام هر هفت بازی، پرونده این هفته از رقابت های لیگ نیز بسته خواهد شد.

 

در یکی از مهم ترین بازی های این هفته، تاسیسات دریایی تهران میزبان دبیری تبریز خواهد بود و تبریزی ها به دنبال پیروزی و تداوم صدرنشینی خواهند بود و تهرانی ها هم در جستجوی رتبه ای بهتر از دهمی در جدول هستند. البته تنها بخشی از حسایست های این بازی به خاطر جایگاه دو تیم در جدول است آن چیزی که بازی جمعه را به یک دوئل واقعی تبدیل کرده، رویارویی وحید شمسایی و علی صانعی است.

 

صانعی در آستانه جام جهانی ۲۰۱۲ شمسایی را از لیست تیم ملی خط زد تا اختلاف این دو آغاز شود. شمسایی نیز به دنبال خط خوردنش، مصاحبه تندی را سرمربی تیم ملی انجام داد و از صانعی خواست به خانه اش برود و تالار افتخاراتش را ببیند!

 

اما درگیری رسانه ای این دو به همین جا ختم نشد و جواد اصغری مقدم هم در حمایت از شمسایی مصاحبه تندی را علیه صانعی انجام داد. پاسخ صانعی به این مصاحبه یک ماه پیش در مصاحبه ای جنجالی داده شد و سرمربی تیم تاسیسات دریایی از اصغری مقدم خواست به خاطر تشبیه تیم ملی به نانوایی از مردم ایران عذرخواهی کند!

 

اکنون بعد از گذشت تمام این اتفاقات وحید شمسایی و جواد اصفری مقدم در تیم دبیری قرار است مقابل علی صانعی سرمربی سابق خود به میدان بروند و بی شک بازی جمعه دو تیم در ورزشگاه دستگردی تهران به یکی از دیدارهای به یاد ماندنی و البته حاشیه ای لیگ امسال تبدیل خواهد شد.

 

همچنین صانعی در مصاحبه قبل این بازی از میزبانی مناسب از دبیری خبر داده و گفته که می خواهد قبل از بازی به طرف شمسایی رفته و با او دست دهد. البته او پیش از این هم اعلام کرده بود مشکلی با هیچ یک از اهالی فوتسال ندارد و با حضور در مراسم آشتی کنان فوتسالی ها که به مناسبت راه اندازی پایگاه خبری فوتسال ایران ترتیب داده شده بود با حسین شمس ملاقات کرد تا این حرفش را ثابت کرد. این در حالی است که شمسایی با وجود دعوت به این مراسم از حضور در آن امتناع کرده بود تا یک طرفه به اختلافش با مربی سابقش ادامه دهد.

 

برنامه کامل هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال:

 

جمعه ۲۲آذر۹۲-  ساعت ۱۶:۰۰

تأسیسات دریایی تهران- دبیری تبریز(سالن شهید دستگردی تهران)

 راه ساری- میثاق تهران (سالن سید رسول حسینی ساری)

 شهید منصوری قرچک- ماهان تندیس قم (سالن هفتم تیر قرچک)

 شرکت ملی حفاری ایران- شهرداری تبریز(سالن نفت اهواز)

 شهرداری ساوه- گیتی پسند اصفهان(سالن فجر ساوه)

 زمزم اصفهان- پتروشیمی ماهشهر(سالن پیروزی اصفهان)

 

 جمعه ۲۲ آذر۹۲-ساعت ۱۷:۰۰

 فرش آرا مشهد- هلال احمر تبریز(سالن شهید بهشتی مشهد)

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

خبرنگار چهارشنبه , ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۵

چرا فقط بازی های دوستان خودتون رو می زنید