کد خبر : 2275
تاریخ انتشار : جمعه 22 آذر 1392 - 21:09
-

استقبال مسئولان باشگاه آلومناس کرواسی از مسئولان دبیری+عکس ها

استقبال مسئولان باشگاه آلومناس کرواسی از مسئولان دبیری+عکس ها
مالک و نماینده باشگاه دبیری در سفر به کرواسی با نماینده باشگاه آلومناس دیدار کردند و به زودی قرارداد همکاری بین طرفین امضا می شود.
افشین دبیری پس از ورود به شهر زاگرب مورد استقبال مدیران باشگاه آلومناس که به دعوت رسمی آنها به کرواسی سفر کرده، قرار گرفت.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مالک باشگاه دبیری تبریز در اولین روز حضور در تمرینات قهرمان فصل گذشته زاگرب با مدیران این باشگاه در خصوص مفاد تفاهم نامه همکاری و قرارداد برادرخواندگی میان دو باشگاه گفت و گو کرد.
گفتنی است در این جلسه بازدید از محل باشگاه و تمرینات آلومناس ، میکو مارتیچ سرمربی کروات آلومناس و مدرس رسمی فوتسال فیفا نیز از ورود مسولان باشگاه دبیری به گرمی استقبال کرد و ابراز امیدواری کرد تا در این سفر زمینه انجام بازی دوستانه میان باشگاه دبیری ایران و آلومناس کرواسی میسر گردد. این مربی هم اکنون به صورت همزمان سرمربیگری تیم ملی فنلاند را که به تازگی برای حضور در فوتسال حرفه ای دنیا استارت زده را برعهده دارد.

گفتنی است قرارداد و تفاهم نامه رسمی مدیران دو باشگاه در روز یکشنبه در حضور رسانه های کشور کرواسی به امضا خواهد رسید.

MNK_Alumnus_Iran_publish_Sinisa_Kanizaj001 MNK_Alumnus_Iran_publish_Sinisa_Kanizaj002 MNK_Alumnus_Iran_publish_Sinisa_Kanizaj003 MNK_Alumnus_Iran_publish_Sinisa_Kanizaj004 MNK_Alumnus_Iran_publish_Sinisa_Kanizaj024

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علي حسيني از ممقان شنبه , ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۶

موظب باشید جناب أفشین دبیری مدیران باشگاه را مورد نوازش قرار ندهید

ناشناس یکشنبه , ۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۲

بیشتر تویه عکسها نشون میده بازدید آقای جاوید تا افشین دبیری

ناشناس یکشنبه , ۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۳

آقای ناشناس مگه نمیدونید آقای جاویدی هم مشاور رسانه ای تیم دبیری هم خبرنگار سایت فوتسال برای همین هیچوقت خبر منفی وانتقادی از دبیری نمیبینید