کد خبر : 2334
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 آذر 1392 - 13:33
-

پیشنهاد ایران برای راه اندازی جام جهانی باشگاههای فوتسال بانوان

پیشنهاد ایران برای راه اندازی جام جهانی باشگاههای فوتسال بانوان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شهرزاد مظفر-سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: روز گذشته نشستی را با مسئولین برگزار کننده رقابتهای جام جهانی کوچک برگزار کردیم و مصوب شد تا در سال آینده تیم روسیه میزبان مسابقات باشد. همچنین قرار شد تا مسابقات با حضور ۱۶ تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شهرزاد مظفر-سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: روز گذشته نشستی را با مسئولین برگزار کننده رقابتهای جام جهانی کوچک برگزار کردیم و مصوب شد تا در سال آینده تیم روسیه میزبان مسابقات باشد. همچنین قرار شد تا مسابقات با حضور ۱۶ تیم و به طور رسمی و زیر نظر فیفا برگزار شود تا از تمام قاره ها تیم های مختلفی شرکت کرده و دیگر این مسابقات به صورت جام جهانی کوچک و آزمایشی برگزار نخواهد شد.
وی افزود: فیفا به طور رسمی در سال ۲۰۱۵ رقابتهای جام جهانی فوتسال بانوان را برگزار خواهد کرد که سال آینده کشور میزبان این دوره از بازیها مشخص خواهد شد. همچنین پیشنهاد های مختلفی از سوی تیم های شرکت کننده برای برگزاری مسابقات فوتسال مطرح شد که با استقبال اعضای برگزاری مسابقات همراه بود . تیم ایران نیز پیشنهاد داد تا رقابتهای جام باشگاههای جهان برگزار شود تا تیم ها در روند رو به رشد قرار بگیرند که قرار شد تا این مسابقات نیز مانند جام جهانی کوچک که به طور آزمایشی برگزار شده، انجام شود و کشورها تا زمانی که این مسابقات به خوبی جا نیافتد، ساماندهی مسابقات جام باشگاهها را بر عهده بگیرند و سپس زمانی که مسابقات بر روال عادی خود قرار گرفت از سوی فیفا این مسابقات نیز رسمیت پیدا کند.
مظفر در ادامه درباره وضعیت تیم ملی در برابر برزیل گفت: بازیکنان آماده این بازی هستند. هر چند که یکی از سخت ترین بازیهای خود را در این تورنمنت انجام می دهیم اما باید نسبت به سال گذشته در برابر این تیم عملکرد و نتیجه بهتری بگیریم. ما تمام انرزی خود را بر روی این بازی می گذاریم و مهمتر از آن بازی فردا با تیم اوکراین است. در واقع تیم ملی درشرایط سختی قرار داشته و ما نیز این سختی را قبول کرده ایم و می خواهیم تا با کسب تجربه بهتر و بیشتر به روند صعودی فوتسال بانوان در ایران ، آسیا و یا جهان کمک کنیم.
وی ادامه داد: تیم برزیل نسبت به سال گذشته استخوانبندی تیمش را حفظ کرده و دو یا سه بازیکن جدید بسیار خوب به تیمش اضافه شده است. ما نمی خواهیم حریف دست و پا بسته ای برابر این تیم قدرتمند باشیم و از تمام توانمان برای بهترین نتیجه استفاده می کنیم. بازی امروز ما بسیار سخت است و باید از تمام داشته هایمان استفاده کنیم.
وی درباره بازی برابر روسیه گفت: متاسفانه داور این بازی به قدری قضاوت یک طرفه داشت که باعث شد تا روحیه بازیکنان تضعیف شود و نتیجه بازی طور دیگری رقم بخورد. ما در نیمه دوم تمرکز تیم روسیه را به هم ریخته و تحت فشار قرار داده بودیم اما سوت های داور به گونه ای بود که در دقایق پایانی و در شرایط نا برابر ایران بازی را واگذار کرد. ما تلاشمان را کردیم و بر خستگی خود غلبه کریم اما نتوانستیم مقابل نا داوری کاری بکنیم. در واقع نتیجه بازی برابر روسیه گویای واقعیت روند بازی نبود و در اثر اشتباهات داوری این نتیجه به دست آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.