کد خبر : 2348
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آذر 1392 - 8:27
-

شکست سنگین بانوان ایرانی مقابل برزیل/ مظفر: از لحاظ بدنی کم آوردیم

شکست سنگین بانوان ایرانی مقابل برزیل/ مظفر: از لحاظ بدنی کم آوردیم

تیم ملی فوتسال بانوان ایران در سومین دیدار خود به مصاف تیم قدرتمند برزیل رفت که این دیدار با برتری تیم ملی برزیل همراه بود. به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران به نقل از سایت رسمی فدراسیون، دیدار دو تیم ملی فوتسال ایران و برزیل از سری رقابتهای جام جهانی کوچک اسپانیا برگزار شد که

تیم ملی فوتسال بانوان ایران در سومین دیدار خود به مصاف تیم قدرتمند برزیل رفت که این دیدار با برتری تیم ملی برزیل همراه بود.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران به نقل از سایت رسمی فدراسیون، دیدار دو تیم ملی فوتسال ایران و برزیل از سری رقابتهای جام جهانی کوچک اسپانیا برگزار شد که این دیدار با نتیجه ۷ بر یک به سود تیم قدرتمند برزیل به پایان رسید.
گفتنی است، نیمه اول این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید اما در نیمه دوم به دلیل ۵ اخطاره شدن و خطاهای پنالتی ایران بازی را به تیم قدرتمند برزیل واگذار کرد.
تک گل ایران در دقیقه ۷ توسط فاطمه اعتدادی به ثمر رسید.
مسئولین سفارت ایران در مادرید به همراه تماشاگران ایرانی و اسپانیایی این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.
لازم به ذکر است، تیم ملی فوتسال بانوان ایران امروز ساعت ۲۲:۰۰ به وقت تهران به مصاف تیم اوکراین می رود.
سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران درباره بازی تیمش مقابل برزیل هم گفت: ما در نیمه اول بازی را با تساوی یک بر یک به پایان رساندیم اما در نیمه دوم ۶ گل خوردیم که دلیل آن خستگی بیش از حد بازیکنان بود. یعنی بدن های آن ها در نیمه دوم کم آورد.
مظفر افزود: ما در این مسابقات نیاز شدید به مربی بدنساز را احساس کردیم البته همیشه کارهای بدنسازی را انجام می دهیم اما کاری که یک مربی بدنساز می کند با کاری که ما انجام می دهیم متفاوت است و فکر می کنم که باید فکر جدی درباره کار بدنسازی ملی پوشان انجام شود. بازیکنان از لحاظ تکنیک و تاکتیک با تیم های برتر چهان تقریبا هم سطح هستند و تنها مشکلمان بدنسازی بازیکنان است. باید فکر چاره برای این موضوع آنهم به صورت جدی باشیم.
وی در ادامه بیان کرد: ما از لحاظ تکنیک و تاکتیک مقابل حریف خود چیزی کم نداشتیم و بازیکنان ایران مقابل برزیل در نیمه اول فوق العاده ظاهر شدند حتی مورد تشویق تماشاگران قرار گرفتند اما در نیمه دوم از لحاظ جسمانی کم آوردیم و نتیجه تساوی را واگذار کردیم.
سرمربی تیم ملی در پایان درباره دیدار برابر اوکراین گفت: بازی برابر این تیم که عنوان پنجم جهان را یدک می شکد اصلا آسان نیست اما ما می خواهیم و مصمم هستیم که برابر این تیم بازی خوبی به نماش گذاشته و پیروز شویم. حضور در این تورنمنت ها باعث می شود تا تجربه زیادی کسب کنیم اما هر روز و در شرایط سخت قرار گرفتن به دلیل همان مشکل بدنسازی که در مطالب بالا اشاره کردم، لطمه به ما زد . امیدوارم امروز با تمام بازیکنانم به مصاف این تیم برویم و نتیجه خوبی کسب کنیم. دو بازی این تیم برابر برزیل و روسیه را آنالیز کرده ایم .کادر پزشکی نیز تمام سعی خود را به کار گرفته تا فهمیه زارعی به بازی امروز برسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.