کد خبر : 2351
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آذر 1392 - 15:26
-

مرتضایی:هدفمان قرار گرفتن در جمع شش تیم برتر است

مرتضایی:هدفمان قرار گرفتن در جمع شش تیم برتر است
مدیرعامل باشگاه فرش آرای مشهد هدف این تیم را در پایان فصل قرار گرفتن در جمع شش تیم برتر لیگ عنوان کرد.

مدیرعامل باشگاه فرش آرای مشهد هدف این تیم را در پایان فصل قرار گرفتن در جمع شش تیم برتر لیگ عنوان کرد.

غلامعلی مرتضایی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد عملکرد فرش آرا در نیم فصل اول لیگ برتر گفت: البته هنوز یک بازی عقب افتاده با هلال احمر داریم اما در مجموع با توجه به کادرفنی و تیم جوانی که داریم  عملکرد راضی کننده بوده است.البته دوست داشتیم بهتر هم می شدیم اما چون به موفقیت در نیم فصل دوم امیدواریم از نیم فصل اول ابراز رضایت می کنیم.

مرتضایی در مورد اینکه آیا تیم را برای نیم فصل دوم تقویت می کنند یا خیر تصریح کرد: روی این قضیه تمرکز نکرده ایم و برنامه ای برای آن نداریم چرا که ما امسال هم از مهره جوان و امید استفاده کردیم هم چند مهره با تجربه و صاحبنام داریم و از لحاظ بازیکن کمبودی احساس نمی کنیم.

مدیرعامل باشگاه فرش آرای مشهد با بیان اینکه نگاهمان به ادامه لیگ نگاه به بالا است تاکید کرد: به آینده امیدواریم و هر چند هدفمان قرار گرفتن در جمع شش تیم برتر است اما دوست داریم حتی رتبه ای بهتر از این را هم کسب کنیم.

مرتضایی ادامه داد:امیدواریم در ادامه لیگ کمتر شاهد بی نظمی باشیم و بازی ها در شرایط بهتری برگزار شود تا رقابت برای همه تیم ها در شرایط برابر و عادلانه باشد.

مدیرعامل فرش آرا در پایان با ابراز خوشحالی از پخش مستقیم بازی تیم ملی فوتسال با روسیه از شبکه سه اذعان داشت: امیدواریم این رویه شبکه سه در مورد بازی های لیگ برتر هم باشد و این شبکه در کنار شبکه ورزش به لیگ فوتسال هم توجه کنند.البته شبکه استانی مشهد تا اینجا عملکرد خوبی داشته و با تعاملی خوب با باشگاه،همه بازی های خانگی ما را پخش کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

mario چهارشنبه , ۲۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۸

آقای مرتضایی به جای مصاحبه به فکر نگه داشتن قدرت بهادری باش

اسد الهي از مشهد پنجشنبه , ۲۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۰

جناب اقای مرتضایی امسال هم که نشد أما برای سال أینده یک تیم قوی ببند برای قهرمانی شما که از جیب خرج می کنی ما مشهدی ها را إرزو بدل نکنند و یکبار قهرمان لیگ فوتسال شویم کم بازیکن نداریم و استعداد در مشهد فقط یک مدیریت دلسوز انه و مقتدر ما را قهرمان می کند