کد خبر : 2428
تاریخ انتشار : شنبه 30 آذر 1392 - 18:09
-

عراقی زاده: قهرمانی نیم فصل برای بقیه،قهرمانی فصل برای گیتی پسند!

عراقی زاده: قهرمانی نیم فصل برای بقیه،قهرمانی فصل برای گیتی پسند!

مدیر تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران مدعی شد قهرمانی نیم فصل ارزشی ندارد و مهم این است که تیمی بتواند در پایان لیگ قهرمانی را از آن خود کند. گفتگو با محمد حسین عراقی زاده از نظرتان می گذرد: * شرایط کنونی گیتی پسند مساعد است؟ – ما

مدیر تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران مدعی شد قهرمانی نیم فصل ارزشی ندارد و مهم این است که تیمی بتواند در پایان لیگ قهرمانی را از آن خود کند. گفتگو با محمد حسین عراقی زاده از نظرتان می گذرد:

* شرایط کنونی گیتی پسند مساعد است؟

– ما بعد از ۴ روز تعطیلی از سه شنبه گذشته تمرینات را شروع کردیم و خدا راشکر تیم شرایط خوبی دارد.البته تا حدودی نگران مصدومیت احمد اسماعیل پور بودیم. او پس از بازی اول ایران با روسیه دچار مصدومیت شد و مدتی نتوانست تیم ما را همراهی کند اما خدارا شکر تمرینات گروهی اش را شروع کرده و رفته رفته به شرایط آرمانی نزدیک می شود.

* برای نیم فصل دوم قصد اضافه کردن بازیکن را ندارید؟

– قرار است در این زمینه فردا آقای لک نظرش را اعلام کند و اگر بازیکنی خواست به تیم اضافه می کنیم.

* اردوی تدارکاتی چی؟

– برنامه ای برای اردو نداریم. یعنی نظر خود آقای لک این است.از آنجایی که در دو هفته اول نیم فصل دوم هم در اصفهان بازی داریم او معتقد است که در همین اصفهان بمانیم بهتر است.

* از وضعیت تیم در نیم فصل اول رضایت دارید؟

– تیم بعد از نایب قهرمانی در جام باشگاه های آسیا وارد لیگ شد و بازیکنان از لحاظ روحی کمی با مشکل روبرو بودند و این روی نتایج تاثیر گذاشت.از سوی دیگر با چند مصدوم روبرو شدیم که کار ما را سخت کرد. مثلا طه مرتضوی همان هفته های ابتدایی مصدوم شد و هنوز هم آماده نشده. بعد از این شرایط ما در تعطیلی لیگ اردویی در ازبکستان زدیم که از لحاظ فنی و روحی تاثیر مثبتی روی تیم داشت و بعد از آن به جز بازی با میثاق در سایر دیدار ها خوب کار کردیم.درمقابل میثاق هم علیرغم اینکه دو بر صفر جلو بودیم روز ما نبود و باختیم. با همه این تفاسیر نیم فصل اول خوبی را پشت سر گذاشتیم.

* اما نتوانستید قهرمان نیم فصل شوید؟

– واقعیت این است که برای قهرمانی نیم فصل برنامه ای نداشتیم.در فصل گذشته هم از هفته اول تا هفته پایانی صبا صدرنشین بود اما در نهایت ما توانستیم قهرمانی را از آن خود کنیم. بازیکنان ما حرفه ای هستند و هم در گیتی پسند هم در تیم های دیگر و هم در تیم ملی قهرمانی های زیادی را کسب کرده اند. ما اصلا دنبال قهرمانی نیم فصل نبودیم و این باشد برای بقیه تیم ها. برای ما قهرمانی در پایان فصل ارزش دارد.

* فکر می کنید در پایان فصل بتوانید قهرمان شوید؟

– رقابت نزدیکی در بالای جدول وجود دارد و۴،۵ تیم برای صدرنشینی می جنگند.با یک باخت یا یک برد جایگاه تیم ها دچار دگرگونی زیاد می شود با این حال پیش بینی من این است که در ۵ هفته پایانی تنها دو تیم برای قهرمانی در کورس می مانند. تیمی که منسجم تر ، هماهنگ تر و با تجربه تر عمل کند می تواند قهرمان شود.

* از حواشی ابتدای فصل و مسائلی که بین تماشاگران با لک و کشاورز بوجود آمد دیگری خبری نشد.چه اتفاقی افتاد؟

– طبیعتا تغییر مربی در ابتدا با واکنش روبرو می شود به خصوص که آقای افضل چندین قهرمانی هم کسب کرده بودند.آقای لک هم به این شرایط واقف بود و با او صحبت کردیم.تماشاگران در ابتدا انتقاداتی به لک و کشاورز داشتند اما ما به آنها حق می دهیم با این حال تصمیمی می گیریم که به سود باشگاه باشد. خداراشکر این وضعیت حل شد و الان مشکلی از بابت تماشاگران نداریم.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بهرام شنبه , ۳۰ آذر ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۵

شما گیتی پسندی ها کارتون رو خوب بلد هستید چند سال است که دقیقه نود با کارهای کاملا فنی!!!!! قهرمان میشوید ولی آقای عراقی زاده یادتان باشد ظلم هرگز پایدار نمی ماند !!!

اصفهانی یکشنبه , ۱ دی ۱۳۹۲ - ۹:۰۸

چی میگی آقای بهرام؟اینکه صبا فصل قبل خودش به منصوری باخته دست ما بوده؟خدا جای حق نشسته.در ضمن اینقدر از این کلمات که ظلم پایدار نمیمونه استفاده نکنین.میخواین چیو بگین؟میخواین مظلوم نمایی کنین؟اینقدر از این حرفا بزنین تا ببینم به کجا میرسین.خواهشا کمی عاقلانه فکر کنین.
در ضمن یادتون نره توی سایت های خارجی فوتسال ایرانو به گیتی پسند میشناسن.برین توی سایت فوتسال پلانت اونجا حتی سایت باشگاه گیتی پسند حضور داره.
خوش باشین آقایان

حمید یکشنبه , ۱ دی ۱۳۹۲ - ۹:۱۸

حالا کاری نداریم ولی امسالم قهرمانی بین گیتی ودبیری میچرخه

رسول یکشنبه , ۱ دی ۱۳۹۲ - ۹:۲۱

من فکر کنم بازم گیتی پسند بصورت خود جوش هفته آخر قهرمان بشه !آخه این علی طاهری بااین عراقی زاده کارشونا خوب بلدند!!!

Stu یکشنبه , ۱ دی ۱۳۹۲ - ۹:۵۴

قهرمانی با تبانی خیلی راحته

افضل یکشنبه , ۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۳

کار هر کس نیست خرمن کوفتن