کد خبر : 2441
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 دی 1392 - 12:08
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای محمدی: دبیری اصلی ترین رقیب ما برای قهرمانی است بسته هستند
-

محمدی: دبیری اصلی ترین رقیب ما برای قهرمانی است

محمدی: دبیری اصلی ترین رقیب ما برای قهرمانی است
سنگربان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان معتقد است این تیم رقبای زیادی برای کسب عنوان قهرمانی دارد اما اصلی ترین آن ها دبیری تبریز است.

سپهر محمدی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: از امروز با دستور مربیان تیم تمرینات آماده سازی گیتی پسند آغاز شده تا انشاالله با قدری کار بدنی و تاکتیکی در تعطیلات نیم فصل آماده شروع دور برگشت رقابت ها شویم.

وی افزود: با پیروزی های متمادی در اواخر نیم فصل روحیه بسیار خوبی در تیم گیتی پسند به وجود آمده که می تواند خیلی از سختی های نیم فصل دوم را آسان کند. به هر حال بازی های دور برگشت به مراتب دشوارتر از بازی های رفت خواهد بود و ما باید برای تک تک بازی ها برنامه داشته باشیم.

سنگربان ملی پوش گیتی پسند که به نظر می رسد تیمش با انجام بازی عقب افتاده دبیری و تاسیسات قهرمان نیم فصل نخواهد شد متذکر شد: قهرمانی نیم فصل برای ما زیاد مهم نیست و به آن فکر نمی کنیم. تمام فکر و ذکر ما الان در این است که قهرمان شویم و جامی که از دست رفته را پس بگیریم.

سپهر محمدی برخلاف شایعاتی که مبنی بر بی پولی این باشگاه اصفهانی مطرح می شود تاکید کرد: تا الان هر چه مسئولان باشگاه قول داده بودند را مطابق با قرارداد به صورت کامل عمل کرده اند و هم اکنون چیزی حدود ۴۰درصد قراردادهایمان را گرفته ایم و بقیه را هم قول داده اند.

وی دبیری تبریز را جدی ترین رقیب گیتی پسند برای قهرمانی دانسته و ادامه داد: رقبای ما برای حفظ قهرمانی تیم های خوبی چون حفاری و میثاق و دبیری هستند اما اصلی ترین آنها به نظر من دبیری تبریز است. انشاالله از بازی اولمان که با زمزم است برای کسب حداکثر امتیاز استارت می زنیم. نام حریفان هم هیچ فرقی برای ما ندارد و باید همه را ببریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.