کد خبر : 2460
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 دی 1392 - 17:22
دسته‌بندی نشده
-

حاجتی: به مریدی زاده پاداش دادیم اما دیگر کسی توپ را بیرون نزند!

حاجتی: به مریدی زاده پاداش دادیم اما دیگر کسی توپ را بیرون نزند!
مدیرعامل باشگاه حفاری خوزستان از عملکرد تیمش در نیم فصل اول لیگ برتر تمجید کرد.

علیرضا حاجتی مدیرعامل باشگاه حفاری خوزستان  برای دقایقی با ما به گفتگو نشست تا در مورد وضعیت این تیم در نیم فصل اول نظرش را جویا شویم.گفتگوی پایگاه خبری فوتسال ایران با مدیرعامل حفاری از نظرتان می گذرد:

* از عملکرد تیم در نیم فصل اول رضایت دارید؟

– از شرایط کلی تیم راضی ام. دو سه تا باخت  و مساوی داشتیم اما روی هم رفته تیم خوب کار کرد و انتظارات را برآورده کرد. امیدوارم در نیم فصل دوم شرایط بهتری هم داشته باشیم.

در برهه ای و پس از شکست خانگی مقابل منصوری بحث استعفای ناظم الشریعه سرمربی تیم مطرح شد.در این باره چه نظری دارید؟

– باختی که در آن بازی آوردیم برای ناظم الشریعه دور از انتظار بود.البته ایشان با روحیات من آشنا نبود و فکر کرد برای هر باختی او را مواخذه کرده یا دنبال دلیل می گردم.برای من خود ایشان بیشتر از نتیجه اهمیت دارد.در هر صورت ایشان احساسی شد و تصمیمی گرفت که قبول نکردیم.

* در آن زمان بحث کم کاری برخی بازیکنان هم مطرح شد.

– ممکن است هر تیم این مسائل را داشته باشد اما معتقدم آقای ناظم الشریعه در آن زمان هنوز چون با تیم آشنایی کامل نداشت این بحث را مطرح کرد.رفته رفته مشکلات تیم ما کمتر شد و شرایط بهتر شد.ما بازیکنان خوبی داریم.مطمئن باشید تیم های دیگر به بازیکنان ما بیشتر پول می دهند اما آنها با علاقه در تیم  حفاری بازی می کنند.شاید یه این دلیل باشد که هر چقدر رقم قراردادشان باشد تمام آن را می گیرند و طلبی از باشگاه ندارند.

* برخی کارشناسان برای حفاری شانس زیادی برای قهرمانی قائل اند.نظر شما چیست؟

– الان ۵،۶ تیم در بالای جدول برای قهرمانی می جنگند که شرایط ما بد نیست.بچه های ما هم تلاش می کنند تا به قهرمانی برسند.ما سه بازی خانگی داریم و دو بازی عقب افتاده که اگر اینها را ببریم در جدول شرایط بسیار خوبی پیدا می کنیم. به نظر من ما حتی اگر قهرمان هم نشویم چیزی از قهرمان کمتر نداریم چون هم در بحث اخلاقی و هم فنی تیم خوبی هستیم.

* بحث مسائل اخلاقی شد. در قبال حرکت جوانمردانه مجتبی مریدی زاده در بازی با دبیری چه واکنشی نشان دادید؟

– او بهترین کار ممکن را کرد و پس از حرکت او نامه ای به مدیریت شرکت حفاری زدیم و برای او درخواست پاداش کردیم که مورد موافقت قرار گرفت.ما در این بازی هر چند نتیجه را واگذار کردیم اما اخلاق را بردیم که برایمان حائز اهمیت بود. واقعیت ورزش هم برای ما همین است. البته این را هم بگویم که درست است به مریدی زاده پاداش دادیم اما اینطور نباشد که بازیکنان در هر بازی توپ را با مصدومیت یک بازیکن به بیرون بزنند تا شاید پاداش بگیرند(خنده)!

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

جنوبی خونگرم سه شنبه , ۳ دی ۱۳۹۲ - ۰:۱۱

درود بر شرف خوزستانی وغیرت جنوبی ها…..انشااله که با تمام وجود تلاش و به هدفتان برسید.دعای مردم بدرقه راهتان باد.