کد خبر : 2458
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 دی 1392 - 15:45
-

رجبی: مدیرعامل ماهان قم همه چیز را به سخره گرفت!

رجبی: مدیرعامل ماهان قم همه چیز را به سخره گرفت!
مدیرعامل باشگاه پنت هاوس مشهد می گوید با وجود توافق میان دو باشگاه بر سر انتقال بازیکن قمی ها به مشهد، مدیران ماهان تندیس با عمل خود همه چیز را به سخره گرفتند.

رجبی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: ما پیش از شروع نیم فصل از مسئولان ماهان تندیس قم و خصوصا آقای شمس مدیرفنی این تیم خواستیم تا بازیکن مورد نظر ما را که بسیار کم هم در ترکیب ماهان به میدان می رفت را به ما بدهند. این درخواست مورد موافقت قرار گرفت اما پس از ۱۰روز حضور بازیکن در تمرینات ما وقتی با چک او را به قم فرستادیم که رضایتنامه اش را رسما بگیرد تا ثبت کنیم، مدیرعامل آنها این کار را نکرد!

وی با ابراز تعجب از عوض شدن تصمیم قمی ها تاکید کرد: اگر نمی خواستند مسلم اولادقباد را به ما بدهند می توانستند همان ابتدا بگویند اما اینکه بازیکن ۱۰روز با تیم ما باشد، برایش خانه بگیریم، با تهیه بلیط پرواز به اردوی تیم ملی امید بفرستیمش و پول تو جیبی بدهیم و … و بعد آن بگویند که او را نمی دهیم چه معنایی جز سخره گرفتن دارد؟!

رجبی که این هفته تیمش دربی حساسی با فردوسی مشهد دارد یادآور شد: هیچ منبعی نیست که بگوید چرا چنین کاری با ما شد چراکه با این کار قمی ها در لحظات آخر نتوانستیم بازیکن مورد نیاز در این پست را جذب کنیم. این هفته هم دربی داریم و با توجه به تمام ناداوری هایی که منجر به از دست رفتن امتیاز در دور رفت شد باید در دور برگشت تمام امتیازات را جمع کنیم.

 

/پایان خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ادیب دوشنبه , ۲ دی ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۰

باز هم صحبت ازانتفال بازیکن شد اسم شمس دوباره آمد ما نفهمیدیم این شمس مربی است یا دلال بازیکن؟؟؟؟؟