کد خبر : 2482
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 دی 1392 - 8:11
-

مریدی زاده: خوشحالم که روی خوب فوتسال را به همه نشان دادم!

مریدی زاده: خوشحالم که روی خوب فوتسال را به همه نشان دادم!
مجتبی مریدی زاده بازیکن تیم فوتسال ملی حفاری اهواز را همه به امین متوسل زاده جدید ایران می شناسند که این بار در فوتسال دست به کار بزرگی زد تا علیرغم شکست تیمش همه او و ملی حفاری را تحسین کنند.

شماره ۱۰ ملی حفاری اهواز در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: ما دو بر دو با دبیری تبریز مساوی بودیم که توپ را از میان بازیکنان دبیری به من پاس دادند. احساس کردم بازیکنی برای مهار من جلو نیامد و سمت چپ را دیدم که اصغری مقدم در حال لنگ لنگان قدم زدن است. بلافاصله توپ را به بیرون زدم تا برای مداوای پای آسیب دیده اش به زمین بیایند.

مریدی زاد با تاکید بر اینکه منش پهلوانی سرلوحه این باشگاه خوزستانی بوده و هست ادامه داد: با مدیریت آقای حاجتی و منش بالای ایشان در رابطه با روح پهلوانی در بازی و همچنین بزرگی سرمربی تیم مان آقای ناظم الشریعه در مواجهه با چنین اتفاقاتی، اگر هر بازیکن دیگری هم از حفاری جای من بود این توپ را به بیرون می زد و با افتخار هم این کار را می کرد.

وی با اشاره به اینکه انتظار نداشته برنامه های تلویزیونی به این حرکت جوانمردانه او بپردازند، ادامه داد: فوتسال ایران به دلیل عدم پخش تلویزیونی به شدت در سایه قرار دارد و اگر این حرکت در این بازی دیده شد بخاطر این بود که بازی از شبکه استانی پخش زنده می شد. همچنین برنامه تلویزیونی۹۰ هم مرا سورپریز کرد و خوشحالم که باعث این شد تا همه بدانند برخلاف ذهنیت عموم، فوتسال یک رشته درگیرانه و پرحاشیه نیست و روی خوب هم دارد.

این بازیکن حفاری در خاتمه یادآور شد: انتظار تقدیر و پاداش ندارم و از همه کسانی که به من لطف داشتند تشکر می کنم، من به خاطر نفس پهلوانی این کار را کردم و با اینکه آخر بازی هم تیمم باخت اگر صد بار دیگر هم آن لحظه رخ دهد توپ را به بیرون خواهم زد. شنیده ام که فیلم بازی ام را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده اند و امیدوارم آسیا هم ببیند که در فوتسال ایران همچنان کارهای از این دست صورت می گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوادار اهوازی چهارشنبه , ۴ دی ۱۳۹۲ - ۸:۵۰

درودبه شرف دلیر مردان فوتسال حفاری….مایه افتخار ایران هستید.خدایاریاورتان باد.

قم مهد فوتسال ایران پنجشنبه , ۵ دی ۱۳۹۲ - ۸:۵۳

مرسی دمتون گرم … عالی بوده این حرکت

ناشناس سه شنبه , ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۶:۴۳

دمت گرم آقا مجتبی…تا حالا بازیکنی مثل تو کم دیدم…