کد خبر : 2532
تاریخ انتشار : جمعه 6 دی 1392 - 11:01
دسته‌بندی نشده
-

همکاری پایگاه خبری فوتسال ایران با دانشگاه پرسپولیس

همکاری پایگاه خبری فوتسال ایران با دانشگاه پرسپولیس
پایگاه خبری فوتسال ایران بر اساس توافق های صورت گرفته همکاری علمی-پژوهشی با دانشگاه علمی کاربردی پرسپولیس خود را آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، به دنبال جلسه دیروز(پنجشنبه) بین نماینده شورای سردبیری پایگاه خبری و علی صانعی(مدیرگروه فوتسال دانشگاه علمی کاربردی پرسپولیس) در خصوص چگونگی استفاده جامعه فوتسال از مقالات علمی و پژوهش های مربوط در این رشته بحث و گفت و گو شد و در پایان تفاهم نامه همکاری غیر رسمی بین پایگاه خبری فوتسال و این دانشگاه به امضا رسید.

 

بر اساس این تفاهم نامه ، پایگاه خبری فوتسال در زمینه ارائه ایده و موضوع جهت تولید مقالات و پژوهش هایی در فوتسال با دانشگاه پرسپولیس  همکاری می کند و در صورت تایید این مقاله ها از سوی کارشناسان و مدرسان رسمی، در سمیناری با حضور مربیان و دانش پژوهان ارائه خواهد شد.

 

به گزارش fut5al، نتیجه پژوهش های صورت گرفته در این دانشگاه در قالب خبرهایی طی فصل جهت مطالعه مخاطبان بر روی خروجی پایگاه خبری قرار می گیرد.

 

انتهای پیام

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

اکبر جمعه , ۶ دی ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۹

کار بسیار خوبی است به سایت شما بابت شروع این کار علمی تبریک میگم انشاالله بتوانید در راه علمی کردن فوتسال گام بردارید جای این نوع کارها در فوتسال خالی است