کد خبر : 2566
تاریخ انتشار : شنبه 7 دی 1392 - 12:34
-

برگزاری اردوی تیم ملی در کیش / به دنبال بازی با اوکراین ، اسپانیا و کرواسی هستیم

برگزاری اردوی تیم ملی در کیش / به دنبال بازی با اوکراین ، اسپانیا و کرواسی هستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران به نقل از سایت رسمی فدراسیون، سید رضا افتخاری-سرپرست کمیته فوتسال گفت: به دلیل شرایط آب و هوایی ویتنام با جزیره کیش، قصد داریم تا اردوهای تیم ملی را در این جزیره برگزار کنیم. اما زمان برگزاری اردوها هنوز مشخص نیست و ما منتظر بازگشت خسوس از کشورش هستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران به نقل از سایت رسمی فدراسیون، سید رضا افتخاری-سرپرست کمیته فوتسال گفت: به دلیل شرایط آب و هوایی ویتنام با جزیره کیش، قصد داریم تا اردوهای تیم ملی را در این جزیره برگزار کنیم. اما زمان برگزاری اردوها هنوز مشخص نیست و ما منتظر بازگشت خسوس از کشورش هستیم تا زمان اردوهای تدارکاتی مشخص شود.
وی درباره خصوص حضور لژیونرها در اردوهای گفت: اگر باشگاههایشان تعطیل باشد و در مسابقات لیگ نباشند می توانند در اردوی تیم ملی حضور داشته باشند در غیر اینصورت چند روز مانده تا بازیهای تیم ملی در جام ملتهای آسیا، به اردو ملحق می شوند.
سرپرست کمیته فوتسال در پایان گفت: برای بازیهای تدارکاتی در حال مذاکره هستیم و منتظر تقویم بازیهایشان هستیم تا با فراهم شدن شرایط بازیها با تیم هایی از اوکراین، اسپانیا و کرواسی بازی داشته باشیم. تیم ملی فوتسال نیاز دارد تا با تیم های قوی بازی کنیم حتی اگر ببازیم. چرا که تیم ملی تجربه کسب می کند و ما هدفمان سازندگی و کسب بیشترین تجربه برای بازیکنان است.
پایان پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۰

شما سر کارت باش نمی خواد سازندگی کنی.