کد خبر : 2731
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 دی 1392 - 15:45
-

مرتضایی: برای بردن راه ساری کار سختی داریم/ فرش آرا پرطرفدارترین تیم ایران است

مرتضایی: برای بردن راه ساری کار سختی داریم/ فرش آرا پرطرفدارترین تیم ایران است

مجید مرتضایی در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، ابتدا درباره برنامه هایی که برای تیمش در تعطیلات نیم فصل در نظر گرفته بود، توضیح داد: ما در این مدت سعی کردیم روی نقاط ضعف تیم کار کنیم. البته به دلیل اینکه بازی عقب افتاده داشتیم نتوانستیم وقت کافی داشته باشیم.   وی

مجید مرتضایی در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، ابتدا درباره برنامه هایی که برای تیمش در تعطیلات نیم فصل در نظر گرفته بود، توضیح داد: ما در این مدت سعی کردیم روی نقاط ضعف تیم کار کنیم. البته به دلیل اینکه بازی عقب افتاده داشتیم نتوانستیم وقت کافی داشته باشیم.

 

وی همچنین درباره جذب نشدن بازیکنی در مدت تعیین شده برای نقل و انتقالات نیم فصل تصریح کرد:ما در ابتدای فصل دست به جوان گرایی زدیم و هفت بازیکن امید را جذب کردیم. به همین دلیل دیگر نیازی به جذب بازیکن نداشتیم. البته در مقطعی می خواستیم دو بازیکن برزیلی بگیریم که کیفیت چندان مطلوبی نداشتند. در ادامه کار نیز تلاشمان این است که تجربه تیم را بالا ببریم. بیشتر بازی های سختمان در نیم فصل دوم داخل خانه است و باید در آن ها موفق باشیم.

 

سرمربی تیم فرش آرای مشهد همچنین راجع به بازی فردا(جمعه) تیمش مقابل راه ساری خاطرنشان کرد: راه ساری تیم کاملا غیر قابل پیش بینی است. آن ها شهرداری تبریز را در ساری شکست دادند و به خصوص وقتی تماشاگرانشان به سالن می آیند خطرناک تر می شوند. با این حال برای برد به ساری می رویم و می دانیم کار سختی پیش رو داریم.

 

مرتضایی همچنین درباره نظرسنجی پایگاه خبری فوتسال پیرامون پرطرفدارترین تیم لیگ برتری به fut5al گفت: فرش آرا در این نظرسجی تیم دوم است اما فکر می کنم با توجه به اینکه فرش آرا تنها تیم فوتسال شرق کشور محسوب می شود باید در رده نخست قرار می گرفت. به هر حال خراسان نزدیک به ۲۸ شهرستان دارد و ۳ استان خراسان رضوی، خراسان جنوبی و خراسان شمالی را هم در بر می گیرد. فکر می کنم به دلیل عدم دسترسی هواداران فرش آرا تعدادشان در این نظرسنجی کم است. به هر حال بیشتر طرفداران از پایین شهر هستند وشاید کامپیوتر و اینترنت نداشته باشند. معتقدم اگر نظرسنجی به صورت پیامکی بود مشخص می شد که فرش آرا پرطرفدارترین تیم ایران است.

 

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

راه ساری پنجشنبه , ۱۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۹

فردا تو سالن نشون میدیم کدوم تیم پر طرفدار ترین تیم ایرانه آقای مرتضایی 😉

راه ساری پنجشنبه , ۱۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۱

این شرایطی که میگی اینترنت نداره شامل همه میشه نه فقط تیم شما

عاشق فرش آرا پنجشنبه , ۱۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۲

فقط مشهد الرضا فقط فرش آرا. دوست داریم بخدا

اریا جمعه , ۱۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۶

فرش ارا…..افتخار فوتسال مشهد….تیم سالم و بی حاشیه

راه ساری جمعه , ۱۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۳

راه ساری با سایقه ترین تیم در لیگ فوتسال…………
پرطرفدارترین تیم فوتسال………..

mario جمعه , ۱۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۸

قدرت تیم ما کیه؟؟؟
قدرت تیم ملیه…
عشق است بهادری

مشهدی جمعه , ۱۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۲

آقای مرتضایی خوبه خودتم بچه پایین شهری. مگه بچه های پایین شهر از پشت کوه اومدن. اگه مرام و معرفت همین بچه های پایین شهر نبود که تیم الان ته جدول بود.

نام ... جمعه , ۱۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۳

Faghat soltan R P G