کد خبر : 2790
تاریخ انتشار : شنبه 14 دی 1392 - 15:28
-

خسوس: برایم حاشیه درست نکنید!/ روبروی هاشم زاده جوایتان را می دهم!/اسپانیا، ایتالیا و پرتغال جواب رد دادند

خسوس: برایم حاشیه درست نکنید!/ روبروی هاشم زاده جوایتان را می دهم!/اسپانیا، ایتالیا و پرتغال جواب رد دادند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، خسوس کاندلاس بعد از همراهی تیم ملی فوتسال بانوان در جام جهانی کوچک، برای تعطیلات کریسمس به اسپانیا رفت و امروز(شنبه) برای از سر گیری کارهایش به ایران بازگشت. سوال های زیادی در نبود سرمربی تیم ملی به وجود آمده بود که یکی از مهمترین آن ها چرایی برخورد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، خسوس کاندلاس بعد از همراهی تیم ملی فوتسال بانوان در جام جهانی کوچک، برای تعطیلات کریسمس به اسپانیا رفت و امروز(شنبه) برای از سر گیری کارهایش به ایران بازگشت. سوال های زیادی در نبود سرمربی تیم ملی به وجود آمده بود که یکی از مهمترین آن ها چرایی برخورد زشت او با هاشم زاده در بازی دوستانه با روسیه بود. برای گرفتن پاسخ این سوال ها با خسوس که در اردوی استعدادیابی بازیکنان جوان به سر می برد تماس گرفتیم که متن مصاحبه را می توانید در ادامه بخوانید:

 

** آقای خسوس!  سال نو میلادی را به شما تبریک می گوییم. ابتدا از بودن در کنار خانواده و سپری کردن تعطیلات کریسمس در اسپانیا برایمان بگویید…

 

-بابت تبریک از شما ممنونم. من هم سال نو را به ایرانی ها تبریک می گویم. من چند روز خوب را در کنار خانواده ام داشتم و این استراحت برای برطرف کردن خستگی ها خوب بود.

 

** در اردوی استعدادیابی جوان ها چه برنامه هایی دارید؟

 

-ما بیست و سه نفر را در این اردو جمع کرده ایم و می خواهیم بازیکنانی که از بین این ها انتخاب می شوند به تیم ملی امید کمک کنند.

 

** قرار بود در اسپانیا مذاکراتی با تیم های درجه یک اروپایی از جمله اسپانیا، ایتالیا و پرتغال داشته باشید. نتایج این مذاکرات چه بود؟

 

-بله؛ من در این مدت با تعدادی از مربیان و دوستانم در تیم های ملی دیگر صحبت کردم و پی بردم که با توجه شرایط تقویم تیم های اروپایی نمی توانیم با آن ها بازی کنیم. آن ها تقویم خود را با توجه به مسابقات خودشان بسته اند و این کار ما را سخت می کند. به همین دلیل باید خودمان را از سال بعد با تقویم آن ها سازگار کنیم. بنابراین تا خرداد سال آینده نمی توانیم با اسپانیا و ایتالیا بازی کنیم.

 

** پرتغال چطور؟

 

-من با سرمربی پرتغال هم صحبت کردم. احساسم بعد از مذاکره با او این بود که آن ها علاقه ای به بازی با ایران ندارند. چون ایران را در فوتسال به خودشان نزدیک می بینند و نمی خواهند رتبه پنجمشان در رنکینگ جهانی را از دست دهند.

 

** با این اوصاف تیم ملی قبل از جام ملت های آسیا با هیچ تیم اروپایی بازی دوستانه نخواهد داشت.

 

-ما با تایلند صحبت هایی داشته ایم اما با آن ها هم هنوز به جایی نرسیدیم. ضمن اینکه صحبت هایی با آذربایجان و کرواسی هم شده است.

 

** زمانی که در ایران نبودید، اعتراض های بسیاری به حرکت شما در بازی روسیه و توهینی که به هاشم زاده کردید شد. خودتان توضیح می دهید که اصل ماجرا چه بود؟

 

-من مصاحبه و هر گونه پاسخی به این موضوع را تنها و تنها در حضور هاشم زاده خواهم داد. تا وقتی که هر دو در کنار هم نباشیم به این مساله نخواهم پرداخت!

 

**من فقط می خواهم بدانم شما در بازی با روسیه هاشم زاده را هل دادید که این همه هجمه علیه شما به وجود آمده؟

-تا زمانی که هاشم زاده کنارم نباشد به این سوال پاسخ نخواهم داد!!

 

** موضوع دیگری هم که در نبود شما مطرح شد، نامه وزارت ورزش به کمیته فوتسال مبنی بر ابطال مجوز تمدید قرارداد شما بود. آیا نگران این نیستید که در جام ملت های آسیا روی نیمکت نباشید؟

 

-در رابطه با چیزی که اطلاعات دقیقی ندارم نمی توانم صحبت کنم.

 

** انتقادهایی هم به مسافرت های بیش از حد شما می شود و می گویند خسوس با وجود غیبت در ایران، چطور بازیکنان را از لیگ به تیم ملی دعوت می کند؟

 

-فکر می کنم ویدئو خیلی وقت است که اختراع شده و زمانی که در ایران نیستم می توانم از این تکلونوژی استفاده کنم!

 

** شما هنوز هم نمی خواهید راجع به اتفاقی که در بازی با ردوسیه افتاد صحبت کنید؟ من این سوال را هنگامی هم که در اسپانیا بودید بارها از طریق ایمیل از شما پرسیدم اما جوابی ندادید. به هر حال همه مربیان و فوتسالی ها از ما انتظار دارند که توضیح شما در این مورد را در رسانه ها منعکس کنیم. این سوال ما نیست و همه فوتسالی ها و حتی افتخاری از شما خواسته به خاطر این اتفاق عذرخواهی کنید…

 

-فکر می کنم سوال های شما بیشتر از اینکه فنی باشد، به مسائل حاشیه ای اشاره دارد. من هم هیچ گاه اهل حاشیه نبودم. یک انسان که نمی تواند به مذاق همه خوش بیاید. طبیعی است که یک عده در ایران از من خوششان نیاید. اما من جای کسی را نگرفته ام. می گویند موقع برگزاری لیگ از ایران رفته ام اما شما ببینید زمانی که به اسپانیا رفتم، لیگ تعطیل بود. خودتان هم قبول دارید که بیشتر از هر مربی دیگری برای تیم ملی وقت می گذارم و تنها ۱۰ روز برای تعطیلات کریسمس رفتم به خانواده ام سر بزنم. آیا حق این کار را هم ندارم؟! من می توانستم به ایمیل شما در پایگاه خبری فوتسال پاسخ دهم اما احساس کردم این سوال ها حاشیه ای است و بوی خوبی نمی دهد!

 

 

به گزارش fut5al، خبرنگار پایگاه خبری فوتسال در پایان به سرمربی تیم ملی این توضیح را داد که سوال های ابتدایی پایگاه خبری همیشه از او فنی بوده اما به دلیل درخواست های زیادی که از ما می شود و همچنین به دلیل اینکه رسانه در مقابل همه افراد و حوزه ها، مدعی العموم محسوب می شود، وظیفه خود دانستیم آن ها را از شما بپرسیم.

 

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس شنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۹

چرا برای این مربی که بدون حاشیه در تیم ملی کار میکند حاشیه سازی میکنید ؟ این مربی از جوان های خوبی در تیم ملی استفاده کرده است بهتر است اجازه بدهید به کار خود ادامه دهد

احمد سه شنبه , ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۹

خداییش این مربی حق خوزستان رو از فوتسال گرفت

ناشناس یکشنبه , ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۲

آقای دبیری تبدیل به سخنگوی وحید شمسایی شده حالا خواسته یا نا خواسته نمی دونم