کد خبر : 2806
تاریخ انتشار : شنبه 14 دی 1392 - 18:36
دسته‌بندی نشده
-

خوراکچی:می دانم چه کسی خط داد به من بگویند محمود هایدا فروش /توپ زیرپای میثاق می آمد نور سالن خاموش می شد

خوراکچی:می دانم چه کسی خط داد به من بگویند محمود هایدا فروش /توپ زیرپای میثاق می آمد نور سالن خاموش می شد
سرمربی تیم میثاق در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران به موارد جالبی از حاشیه های بازی تیمش و منصوری در قرچک اشاره کرد.

سرمربی تیم میثاق تهران به شدت نسبت به مسائل حاشیه ای رخ داده در جریان بازی تیمش با منصوری قرچک گلایه کرد و مدعی شد حاضر است در این شرایط سه امتیاز را به حریف بدهد اما این اتفاقات رخ ندهد.

محمود خوراکچی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد توقف تیمش در دربی استان تهران مقابل تیم منصوری گفت: متاسفانه حریف از هر حربه ای استفاده کرد تا در این بازی به پیروزی برسد.پیش از شروع بازی در زمین پر از خاک تمرین کردیم و وقتی به ناظر بازی گفتم تنها بخش هایی از خاک تمیز شد و شرایط تغییری نکرد.وضعیت نور سالن هم عجیب بود به طوری که لامپ ها خاموش بود و در تاریکی تمرین کردیم.تصور می کردم با شروع بازی لامپ ها روشن شود اما تنها بخشی از سالن روشن شد این در حالی  بود که رختکنی پرنور را برای ما در نظر گرفته بودند تا در مقایسه با نور کم سالن دچار مشکل شویم.

خوراکچی ادامه داد: پیش از شروع بازی چند تماشاگر با دروازه بانهای ما درگیری پیدا کردند و این کار هم هدایت شده بود.این درگیری تمرکز دروازه بانهای ما را به هم ریخت.

سرمربی میثاق ادامه داد: این تمامی حاشیه های این بازی نبود.اتفاقی در نیمه دوم افتاد که برایم عجیب بود.نور بخشی از سالن زمانی که توپ به بازیکنان منصوری می رسید روشن می شد و زمانی که توپ زیر پای ما بود خاموش می شد.وقتی علت این کار را از تقوی سرپرست منصوری پرسیدم او خودش را به ندانستن زد و در این قضیه بی تقصیر دانست در حالیکه امکان این اتفاق بدون از پیش برنامه ریزی کردن وجود ندارد.من می گویم حاضرم در این شرایط سه امتیاز را به حریف تقدیم کنم اما گرفتار این اتفاقات زننده نشوم.

خوراکچی به شعارهایی که تماشاگران در این بازی علیه او سر دادند اشاره کرد و افزود: تماشاگران بارها شعار هایی چون “محمود هایدا فروش” و “محمود فلافل فروش” سر می دادند و برای من جالب است که تماشاگران از کجا می دانند که من هایدا دارم.قطعا فرد مشخصی در تیم منصوری که همه می دانند چه کسی است به آنها خط می دهد.من گله ای از تماشاگران ندارم چون وظیفه آنها حمایت از تیمشان است و این شعار های غیر اخلاقی را از چشم آنها نمی بینم بلکه مسبب آن را کسی می دانم که به تماشاگران خط داده است.

سرمربی میثاق با انتقاد از داوری بازی اذعان داشت: در دقیقه ۷ نیمه دوم منصوری ۵ خطا شد اما داور ۱۳ دقیقه برای ما خطا نگرفت.در ۶ ثانیه به پایان بازی کیایی بازیکن منصوری حاجی بنده را قیچی کرد اما داور هیچ خطایی نگرفت تا نتوانیم برنده این بازی باشیم.

خوراکچی با بیان اینکه در این بازی سلطانی به دلیل مصدومیت و فرهمند به دلیل محرومیت در اختیار تیم نبودند تاکید کرد: بازیکنان در این بازی ایثار کردند و در شرایطی دشوار از جان مایه گذاشتند.واقعا دلم برای برخی از آنها سوخت که مدت زمان زیادی در زمین دویدند و خم به ابرو نیاوردند.

سرمربی میثاق در مورد اینکه می گویند این تیم به گربه سیاه منصوری تبدیل شده گفت: اینطور نیست چرا که ما قوی تر از منصوری هستیم.باید بگویم آنها می خواهند گربه سیاه ما شوند اما نمی توانند.

خوراکچی در پایان تاکید کرد: در برنامه ای که داشتیم باید از ۶ بازی اول خود ۱۶ امتیاز می گرفتیم .با توجه به تساوی که در مقابل منصوری کسب کردیم باید از ۵ بازی آینده خود ۱۵ امتیاز بگیریم که این اتفاق حتما رخ خواهد داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 10 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

طرفدار فوتسال شنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۹

یه جور هایی خدا تو این بازی در و تخته را کوبیده بهم…..

ناشناش شنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۰

محمود خوراکچی یادت هست بازی با دبیری تماشاگران شما چقدر به بازیکنان حریف فحاشی کردند؟؟؟حالا از چی ناراحتی ؟؟ این حرف هایی که در زمین حریف میشنوی بازتاب اعمال ورفتار خودت است.

راه ساری شنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۸

آقای خوراکچی یادت رفته تو ساری با هوادارای ساری درگیر شدی؟
قیافه حق و جانب گرفتی الان؟

الأسد از زنجان یکشنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۰:۳۶

اقای محترم به شعور مردم أهانت نکن عزیز من خجالت بکش

Taha یکشنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۹

Sarvare morabihaye Iran mahmood khane khorakchi

احسان یکشنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۵

محمود خان سالاره الکی تهمت نزنید.

نام ... یکشنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۹

شمایی که دروغ مینویسید که محمود خوراکچی با تماشاگران ساری درگیر شده مگه شما از خدا نمیترسیدچرا اینقدر دروغ مینویسید؟؟!!!
من تمام بازیای میثاق رو میبینم بخدا تا به حال ندیدم به کسی بی احترامی بکنه یا با کسی در گیر بشه.
تماشاگران میثاق هم بی هیچ تیمی فحش نمیدن تو بازی با دبیری بازیکن دبیری رو با تجربه عمل کرد و به تماشگران میثاق فحش داد و اونا هم عکس العمل نشون دادن

ادیب یکشنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۷

اقای خوراکچی با خاک سالن شما میشد بنایی کرد بیخود شلوغ نکن خود تو استاد حاشیه هستی تمام ایران تو را میشناسد!!!

نام ... یکشنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۳

خوراکچی احترام خودت را نگاه دارید هر وقت اقتدارهم منصوری را بدست أوردید بعدا حرف بزنید کد

نام ... یکشنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۴

خوراکچی احترام خودت را نگاه دارید هر وقت اقتدارمنصوری را بدست أوردید بعدا حرف بزنید البته گربه سیاه هم برای میثاق و شما افتخار است