کد خبر : 2829
تاریخ انتشار : شنبه 14 دی 1392 - 19:35
دسته‌بندی نشده
-

سهرابی از سرمربیگری شهرداری تبریز کنار رفت!

سهرابی از سرمربیگری شهرداری تبریز کنار رفت!
میرمعصوم سهرابی از سرمربیگری تیم فوتسال شهرداری تبریز رسما کنار رفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، با وجود اینکه همه ساله خبرهایی از نارضایتی مدیران شهرداری از چند شغله بودن میرمعصوم سهرابی در تیم های این باشگاه به گوش می رسید، سرانجام دکتر نجفی این موضوع را یکسره کرد.

خبرها از تبریز حاکی است که شهردار ورزشی تبریز طی اولتیماتومی به میرمعصوم سهرابی که همزمان سرمربیگری فوتسال و مدیریت ورزش قهرمانی باشگاه شهرداری را برعهده داشت، از وی خواست تا یکی از این دو را انتخاب کند. این اولتیماتوم به حدی جدی بود که سهرابی همان هفته گذشته رسما از سرمربیگری فوتسال کناره گیری و مشغول ورزش قهرمانی شد.

اما خبر دیگر اینکه شهرداری چی ها که علاقه زیادی به اسماعیل تقی پور مربی باسابقه و دستیار میرمعصوم دارند، تصمیمی برای انتخاب سرمربی جدید نداشته و می خواهند تا با حضور یک مدیر فنی، تقی پور عهده دار سرمربیگری تیمشان شود.

گفته می شود دکتر نجفی که سابقا مدیرعامل باشگاه فوتسال بازرگانی تبریز هم بوده برای پست مدیرفنی با یکی از مربیان صاحب نام کشور وارد مذاکره شده و قرار است قرارداد آنها در روز دوشنبه در تبریز بسته شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۸:۴۳

منظور مربی صاحب نام حسین شمسه؟!

درگیر یکشنبه , ۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۰

با بهترین تیم ایران از لحاظ نفری کجای جدول هستن ؟ واسه چی مربی گری میکنه این آقا ؟ بهتر از این نیست ؟ نیاز مالی داره ؟ چرا کسی نمیگه تیم این آقا تو هر پست چند تا یار خوب داره پس چرا تو این دو سال اینقدر بد نتیجه گرفته > ؟ رفتن عده ای یعنی پیشرفت فوتسال مطمئن باشین